طرح فروش سایپا هنوز شروع نشده تموم شد؟!

طرح فروش سایپا هنوز شروع نشده تموم شد؟!

گروه خودروسازی سایپا در سومین اطلاعیه خود اعلام کرد که سایت فروش سایپا از ساعت 18 روز چهارشنبه فعال می شود و طرح فروش اضطراری این شرکت فعال می شود. اما باز هم سایپا به قول خود وفا نکرد و در نهایت آب پاکی را به دست مشتریان ریخت و اعلام کرد که این طرح به پایان رسیده و برای ثبت درخواست خودرو منتظر طرح های بعدی باشید!

پس از گذشت نزدیک به 36 ساعت (از اولین پیام) و چندین وعده رفع مشکل، سایپا هنوز نتوانسته است مشکل را در سایت فروش خود برطرف کند و روند ثبت فروش فوری دو محصول خود را آغاز کند و در نهایت قبل از یک چند ساعتی در سایت وی اعلام کرد که “طرح فروش فوق العاده بخشنامه مذکور به پایان رسیده است”!

به گزارش ایسنا، علیرغم اینکه قرار بود سایت فروش گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 روز سه شنبه (14 بهمن) برای عرضه دو محصول کوئیک آر پلاس اتوماتیک و شاهین در قالب طرحی ویژه فعال شود. فروش برای دو گروه از متقاضیان عادی و مادران، 9 تن از این اختلال است یا به گفته خود سایپا، برای توجیه سوال “ایجاد برخی اصلاحات”، هنوز امکان ثبت نام برای مشتریان فراهم نشده است.

تا زمان انتشار این گزارش، نزدیک به 36 ساعت از اعلام اولیه می گذرد، اما نه تنها مشکل سایت حل نشده و مراحل ثبت نام هنوز آغاز نشده است، سایپا در سایت فروش خود نوشته است که بازدیدکنندگان محترم، با تشکر از بازدید شما از سایت گروه خودروسازی سایپا یادآور می شود که طرح فروش ویژه با بخشنامه شماره 431659 به پایان رسیده است. لذا طرح‌های جدید محصولات گروه سایپا متعاقباً از طریق بخشنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آنچه سایپا با بخشنامه شماره 431659 در نظر گرفته است، طرح فروش مذکور و چالش برانگیز است. بنابراین می توان گفت طرح فروش سایپا محقق نشد، پایان یافت و نامزدها به دور بعدی فروش هدایت شدند.

این مشکل در شرایطی رخ داد که پیش نیاز ثبت واریز پول خودرو در حساب نیابتی تعریف شده برای متقاضیان عادی از روز دوشنبه (حتی یک روز قبل از تعیین وقت اولیه ثبت نام) در حساب افراد در بانک های مربوطه مسدود شده است.

برای یادآوری، ابتدا قرار بود ثبت نام در طرح فروش ویژه از ساعت 14:00 روز سه شنبه آغاز شود، اما سایت از کار افتاده و به هیچ وجه قابل دسترسی نبود. در ابتدا تصور می شد به دلیل تعجیل درخواست های ثبت نام در ساعات اولیه ثبت نام، سایت از کار افتاده است، اما این اختلال چند ساعتی به طول انجامید و به این ترتیب سایپا از ساعت 18:00 روز سه شنبه آغاز ثبت نام را اعلام کرد.

18:00 آمد و رفت، اما مشکل هنوز حل نشد. بنابراین گزارش، سایپا در پیامی اعلام کرد: با توجه به برخی بهبودها، سایت فروش محصولات سایپا تا ساعاتی دیگر از دسترس خارج می شود. لذا خواهشمند است جهت تکمیل مراحل خرید نمایندگی از روز چهارشنبه مورخ 5/11/1301 به سایت مراجعه فرمایید.

این “بخشی از بهبودها” در روز چهارشنبه ادامه یافت. بنابراین سایت همچنان قابل دسترسی نبود و این گروه خودرویی در پیام دوم خود از مردم بابت این موضوع عذرخواهی کردند.

در ادامه، گروه خودروسازی سایپا در سومین اطلاعیه خود اعلام کرد که سایت فروش سایپا از ساعت 18 روز چهارشنبه فعال می شود و طرح فروش اضطراری این شرکت فعال می شود. اما باز هم سایپا به قول خود وفا نکرد و در نهایت آب پاکی را به دست مشتریان ریخت و اعلام کرد که این طرح به پایان رسیده و برای ثبت درخواست خودرو منتظر طرح های بعدی باشید!

دیدگاهتان را بنویسید