طرح ملی «حمیم» سازمان راهبری دانشگاه‌های لرستان در بروجرد آغاز شد.


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894492

حجت الاسلام خاتمی گفت: طرح ملی حمیم با حضور 300 دانش آموز لرستانی در بروجرد کلید خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام حبیب خاتمی صبح امروز در جمع خبرنگاران بروجرد اظهار داشت: طرح همیم با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در مدیریت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها و تقویت بنیه دینی و فکری برگزار می شود. بنیادهای دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی به مدت یکسال هفته در بروجرد آغاز شد.

وی افزود: از دیگر اهداف طرح همیم، ایجاد امید و تقویت نشاط و روحیه فعالیت های جمعی، تقویت انگیزه برای حضور در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانش آموزان و آمادگی نیروی انسانی دفاتر قادر به فعالیت موسسه در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان می باشد.

مسئول نهاد پیشرو در دانشگاه های لرستان گفت: مخاطبان طرح دانشجویان انقلابی، فعالان و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه های سراسر لرستان هستند.

وی تصریح کرد: دانشجویان 60 دانشگاه استان لرستان به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی در این طرح به همت دانشگاه آزاد و آیت الله بروجردی (ره) بروجرد شرکت کردند.

مسئول نهاد حاکمیتی در دانشگاه لرستان گفت: از برنامه های اجرایی در طرح حمیمیم، نشست های آزاد اندیشی و رؤسای با حضور اساتید کشوری و استانی و مسئولان ارشد لرستان از فردا جمعه آغاز و تا 2018 ادامه دارد. آخر هفته.”

خاتمی با اشاره به اینکه این طرح تاثیر بسزایی در دانشگاه های استان لرستان خواهد داشت، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و نمایندگان شورای اسلامی و آیت الله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری و استاندار و استاندار نماینده ولی فقیه در لرستان و فرماندهی حضرت ابوالفضل ع) از برنامه دیگری خواهد بود.

حجت الاسلام محسن قربانی، دبیر اجرای طرح «حمیم» نیز گفت: در جریان اجرای طرح، سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، یاران امام حسین (ع) تهیه شد. و کتاب امام (ره) توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.

وی افزود: همچنین در اجرای این طرح چهار نشست آموزشی با عناوین جهاد تبیینی، جنگ دانشجویی و مقایسه ولایت امیرالمومنین(ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن شناسی برگزار می شود. و پاسخ به شبهات

وی بیان کرد: طی این طرح سمینار نقد فیلم و ترویج مبانی اسلامی با نمایش فیلم حناس و سمینار مدیریت مجلات و شبکه سازی جوانان انقلابی با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

دبیر اجرایی طرح حمیم گفت: بازدید از صنعت و دستاوردهای نظام در شهرستان با بازدید از دانشجویان صنعت نساجی و داروسازی به عنوان برند ملی انجام می شود.

قربانی گفت: در اجرای طرح حمیم یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی ورزشی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید