طرفین شورای امنیت سازمان ملل متحد برای به تعویق انداختن مذاکرات در حال نشست هستند

ساعت: 02:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792714

رویترز به نقل از دیپلمات های آگاه گزارش داد که طرف های توافق هسته ای با ایران (به استثنای آمریکا) امروز (جمعه) برای به تعویق انداختن مذاکرات با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیپلمات های آگاه به رویترز گفتند که این دیدار قرار است فردا ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی وین) برگزار شود.

لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: متوجه شده ام که پیش نویس متنی درباره مسائل هسته ای وجود دارد که می تواند مبنای مذاکرات جدی تری باشد.

یک منبع آگاه شامگاه پنجشنبه در هشتمین روز از مذاکرات وین با هدف رفع تحریم ها به خبرنگار ایرنا گفت: ادامه یا پایان دور کنونی مذاکرات بستگی به محتوای مذاکرات دارد.

بر همین اساس، وی افزود که روند مذاکرات می تواند روز پنجشنبه یا حتی فردا ادامه یابد.

پیشتر میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، دیدار شب گذشته دو کشور (به استثنای ایران) با آمریکا را نشانه خوبی توصیف کرده بود. وی همچنین گفت‌وگو بین هیئت‌های ایرانی، روسیه و چین را مفید دانست.

مذاکره کننده ارشد روسیه در وین پس از دیدار سه جانبه با مذاکره کنندگان ارشد ایرانی و چینی با خبرنگاران گفت: پیشرفت هایی در مذاکرات حاصل شده است که جزئیات آن در روزهای آینده ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید