طعم خرید جدید بارسا کامل نیست

طعم خرید جدید بارسا کامل نیست

آلوز از اولین روز بازگشتش به نوکمپ نشان داد که بارسلونا می تواند روی تجربه و رهبری او حساب کند.

این مدافع برزیلی نه تنها برای افزایش کیفیت و استعداد دفاع راست، بلکه برای اضافه کردن عنوان قهرمانی و روحیه خوش‌بینی در رختکن بارسا به ترکیب ژاوی اضافه شده است و به نظر می‌رسد این چیزی است که باعث می‌شود تیم وقت بیشتری بگیرد. .

آلوز قبل از شروع تمرین عصر تصمیم گرفت در رختکن بارسلونا یک سخنرانی احساسی و احساسی برای بازیکنان داشته باشد تا متوجه شود آنها چقدر از فرصت پوشیدن پیراهن این تیم خوشحال هستند.

“من فقط خوشحالم که اینجا هستم. بعد از مدت ها غیبت، افتخار می کنم که دوباره می توانم به اینجا برگردم. خوشحالم که این لحظه را با شما به اشتراک می گذارم. ما به اینجا آمدیم تا از یکدیگر یاد بگیریم. اما این پیرمرد هم می تواند از شما یاد بگیرد. من ارزش این پیراهن و این باشگاه را می دانم و با توجه به اینکه سال ها از اینجا دور بودم، می دانم که اینجا بهترین مکان برای انجام کارهای بزرگ و زندگی است.

آلوز افزود: “شما که اینجا هستید باید ارزش این را بدانید، زیرا جایی بهتر از اینجا وجود ندارد.” این باعث افتخار و خوشحالی من است که در این تیم در کنار شما هستم. ما کارهای بزرگی انجام خواهیم داد زیرا این باشگاه برای این منظور ساخته شده است تا بتوان کارهای بزرگی در آن انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید