طلاق قطعی رضاروییگیری از همسر زیبایش/عکس

طلاق قطعی رضاروییگیری از همسر زیبایش/عکس

رضا رویگیری در ۵ دی ۱۳۲۵ در شمیران تهران به دنیا آمد. رضا رویگری هنرمندی حرفه ای است و نمایشگاه های متعددی در ایران و آمریکا دارد. رضا رویگیری بازیگری را در تلویزیون با بازی در محله سلامت آغاز کرد. رضا رویگیری با بازی در فیلم عقاب ها وارد سینما شد.

رضا رویگیری که 10 سال پیش برای دومین بار زندگی مشترک خود را با دختر خردسال شیرازی آغاز کرد، هرگز تصور نمی کرد روزی برای طلاق قطعی به دادگاه خانواده برود.

پرونده این سلبریتی سرشناس در دادگاه شماره 2 خانواده ولنجک به ریاست قاضی جهاندار رسیدگی می شود. در شعبه 201، جایی که از پنجره اش می شد در منظری وسیع آسمان آبی و بهاری پایتخت را دید. زندگی این مرد معروف و همسر جوانش از ملاقات ها و روابط بین آنها می توان فهمید که هوا طوفانی و رنگ آسمان ابری و غبارآلود است و سروصدا این آرامش و آسایش را از آنها گرفته است.

قاضی جهاندار ابتدا این زوج را به صاعصدر دعوت کرد و آنها را به مرکز مشاوره دادگاه خانواده راهنمایی کرد تا در مورد زندگی مشترکشان عجولانه تصمیم نگیرند. بنابراین پس از یک ماه دوره مشاوره، همسر رضا ریوگری اصرار به جدایی داشت و به قاضی پرونده اعلام کرد که تمام مرزهای اخلاقی من و همسرم زیر پا گذاشته شده و دیگر نمی توانیم به زندگی مشترک ادامه دهیم. لازم به ذکر است قاضی جهاندار نیز علیرغم میل باطنی دستور جدایی آنها را صادر کرد.

چندی پیش این زوج که آوازه جدایی‌شان در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب پیچیده شده بود برای طلاق توافقی به دادگاه خانواده مراجعه کردند که در محضر قاضی جهاندار، رئیس شعبه ۲۰۱ دادگاه خانواده شماره ۱۱ دادگاه خانواده قرار گرفتند. 2 در والگناک، آنها با توافق دوجانبه درخواست طلاق دادند.

گفته می شود همسر این سلبریتی مهریه خود را از این خواننده و بازیگر مشهور گرفته است.

رضا رویگیری در سال 1392 در سن 67 سالگی برای دومین بار با دختری 24 ساله ازدواج کرد و اختلاف سنی 43 ساله آنها جنجالی شد.

این بازیگر معروف که مدتی پیش به دلیل بستری شدن در بیمارستان تیتر داغ رسانه های هنری شد، در جدیدترین مصاحبه خود درباره شایعه طلاقش گفت: من با همسرم در یک خانه زندگی نمی کنم. عشق مثل هوای بهاری است گاهی ابری و گاهی صاف و ابری و همسرش تا می توانست به او خدمت کرد. شرایط اقتصادی کنونی در همه خانواده ها اختلاف ایجاد کرده است، اما اختلاف ما آن چیزی نیست که می گویند. امروزه زندگی ها نام های مختلفی پیدا کرده اند. سفید، قرمز و… ما مردمی زندگی می کنیم.

این خواننده و بازیگر محبوب و مشهور ایرانی اسفندماه سال گذشته توسط همسرش به آسایشگاه در منطقه کهریزک منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید