طلا در بازار با پس زمینه افزایش قیمت / بازگشت نوسانات راکد شد


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820740

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران اعلام کرد:

محمدرضا نصیری گفت: بازار طلا در سال جاری و پس از پایان تعطیلات رسمی سال نو میلادی متاثر از شایعات و حواشی وارد روند صعودی شده است و با بازگشت این نوسانات، بازار دچار رکود می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا نصیری در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص آخرین تحولات بازار طلا و سکه پس از گذشت 20 روز از سال جدید، اظهار داشت: بازار طلا و سکه پس از گذشت 20 روز از سال جدید به پایان رسیده است.

وی افزود: کوچکترین شایعه در روند پایان برجام تاثیر مستقیمی بر بازار طلا خواهد داشت.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: البته نباید نوسانات قیمت دلار به نوسانات بازار طلا منتقل شود.

این فعال بازار طلا ادامه داد: در حالی که قیمت هر گرم طلا در پایان سال 1400 کمتر از یک میلیون و 200 هزار تن بود، امسال در حدود 10 روز کاری قیمت آن از مرز یک میلیون و 300 میلیون تن گذشت.

نصیری گفت: در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در بازار امروز 5 میلیون و 610 هزار تن و هر گرم یک میلیون و 300 هزار تن است.

وی گفت: ارزش امروز سکه امامی 13 میلیون تن، سکه بهار آزادی 12 میلیون و 800 هزار تن، نیم سکه 7 میلیون و 400 هزار تن و ربع 4 میلیون و 250 هزار تن است.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: همه این نوسانات باعث افزایش رکود در بازار طلا و کاهش معاملات در این بازار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید