طلسم بزرگ مهدی کایدی در لیگ برتر و استقلال رونمایی شد

طلسم بزرگ مهدی کایدی در لیگ برتر و استقلال رونمایی شد

علیرضا بیرانوند در پنج دوره از 6 قهرمانی اخیر پرسپولیس حضور داشته است و پارسال که در ایران دور بود، پرسپولیس نتوانست قهرمان لیگ برتر شود. در واقع پرسپولیس با مدافع شماره یک تیم ملی بهتر قهرمان می شود و به نظر می رسد بیرانوند توانسته خیال کادر فنی و هواداران تیمش را از دروازه پرسپولیس راحت کند.

از طرفی ستاره ای مثل مهدی کایدی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر بود امسال نتوانست با استقلال قهرمان شود. استقلال پارسال قهرمان لیگ شد اما خبری از مهدی کایدی نبود. او در الاهلی امارات دوران پرفراز و نشیبی داشت و امسال استقلال و قیدی نتوانستند به جام قهرمانان لیگ برتر برسند مگر اینکه مهدی بتواند در جام حذفی این طلسم را بشکند.

خیلی ها معتقدند کایدی بهترین بازیکن استقلال در این فصل بود اما نکته اینجاست که او فقط قهرمان سوپرجام شد و هیچ وقت موفقیتی در لیگ برتر نداشت. این بازیکن با هدایت شفر قهرمان جام حذفی شد اما البته در آن سال به دلیل تصادف بد مصدوم شد و به ندرت در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

شفر برخلاف استراماچونی معمولا از کایدی به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی بازی استفاده می کرد. مهدی کایدی امسال در استقلال فراز و نشیب داشت اما در نیم فصل خیلی بهتر شد و توانست بازی های خوبی انجام دهد و حتی تا آستانه هم رفت آقای گل هم رفت. شاید اگر قائدی در مسابقه هواداری یک پنالتی می زد در کنار شهریار مغانلو گل می زد اما جذابیت اصلی قیدی در قهرمانی لیگ برتر است که ستاره ای مثل بیرانوند یا بازیکنی مثل کمال ساغم نیا تخصص عجیبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید