طنز پیمان تمام نشد/ گیشه منتظر بخارست است


ساعت: 08:03
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909566

به گزارش دانا، به بهانه پایان سریال آفتاب پرست دانا؛

پیمان جمشیدی در ژانر کمدی پیش از این تبدیل به بازیگری شده که تخیل تهیه کننده را برای گیشه تضمین می کند و به زودی فیلم بخارست با بازی او یخ های گیشه را آب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال کمدیآفتاب پرست هاپس از 15 قسمتی که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، سرانجام به ایستگاه پایانی رسید تا به کار برزو نیک نژاد در ژانر کمدی پایان دهد.

بینندگان تلویزیون احتمالا نام برزو نیک نژاد را با سریال «دردرشایی عظیم» به خاطر دارند. سریالی با بازی جواد عزتی که برای به دست آوردن دختر مورد نظرش سختی ها و مشکلات زیادی را پشت سر می گذارد. استقبال مخاطبان از این سریال کمدی باعث شد تا سری دوم این مجموعه ساخته شود.

نیک نژاد سریال سازی را برای تلویزیون با سریال هایی مانند «قره» و «پنچری» ادامه داد. با این حال آنها به اندازه مشکلات بزرگ محبوب و پربیننده نبودند، اما در سال 1376 برزو تصمیم گرفت سری دوم «ساخت ایران» را بسازد و کارگردانی کند تا اولین حضور خود را در شبکه تلویزیونی خانگی خود تجربه کند.

برزو با بازگشت به تلویزیون و ساخت سری دوم سریال طنز دودکش قصد داشت در قسمت اول آن خاطرات خوب این سریال را برای بینندگان تکرار کند که چندان موفق نبود. اما نیک نژاد مانند بسیاری از کارگردانان دیگر در دوران کرونا مشغول ساخت سریال های تلویزیونی است شبکه نمایش خانگی و سعی کرد با ساخت «آفتاب پرست» کار کمدی و طنز خود را تکمیل کند. این سریال بر اساس بازی ساخته شده است پیمان جمشیدی او در نقش «جمال پورشه» با کنایه از مفاسد اقتصادی و با خلاصه داستان یک دزد و جنایتکار که معلوم شد آدم خوبی است، سعی کرده موقعیت های طنز را برای مخاطب به تصویر بکشد. .


62b1fb7a 54e7 436e bb60 4e5c8cba785e خبر خاکستری


کنایه های پیمان بی پایان است


پیمان جمشیدی که برای اولین بار در سال 1368 در سریال “ساختمان دکتر” و در نقشی کوتاه جلوی دوربین رفت، در سال 1371 با سریال طنز “پژمان” به طور جدی دیده شد و توانست این مسیر طنز و طنز را ادامه دهد. فیلم های خوب باد جلف، لونه زنبور، تگزاس 1 و 2، شیشلیک و دینامیت را بازی می کند و خود را به عنوان بازیگر بامزه سینمای ایران معرفی می کند. بازیگری که حضورش در هر فیلمی رویای یک تهیه کننده را در گیشه آسان می کند و به زودی وارد سینما می شود.بخارستنمایشنامه او باید در سینما اکران شود تا به اصطلاح یخ های باکس آفیس آب شود.»

پیمان علاوه بر سینما، همین مسیر صعودی موفقیت را در تلویزیون نیز تکرار کرد و توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبان سخت گیر رسانه ملی کسب کند. او کار حرفه ای خود را با سریال «پژمان» در شبکه سه، با دو فصل سریال «دیوار به دیوار» و بازی فوق العاده و طنز خود در سه فصل از سریال خوش ساخت «زیر خاکی» آغاز کرد. خوش برخوردی و با حضور در سریال طنز آفتاب پرست و نقش جمال پورشه حضور موفق دیگری در شبکه نمایش بومی از خود به جای گذاشت. اگرچه به گفته بسیاری بازی او در سریال «آنتن» تکرار همان تصویر جمال پورشه «آفتاب پرست» است و در عمل چیزی جز پول برای آن به دست نیاورده است.

اما پیمان جمشیدی با بازی کاملا جدی و متفاوت با کارنامه خود در فیلم «الاف زار» توانست در کنار نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر چهلمین تاثیر زیادی بر فروش باورنکردنی ۲۱ میلیاردی سینماها بگذارد. . پیمان برای بازی در فیلم «سوتوفامز» و در نقشی بسیار جدی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.


بیشتر بخوانید؛


بخارست و چپ و راست ناجی سینما خواهند بود؟!


تغییر چهره آقایانی، پیمان و هوتن شکیبا

دیدگاهتان را بنویسید