طوفان آشانه- چمن بید در خراسان شمالی بسته شد/ کمک های امدادی 150 خودرو را تحت تاثیر قرار داد

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793773

بروز طوفان شن و گرد و خاک از ساعت 5:30 صبح امروز سه شنبه در محور آشخانه به چمن بید باعث کاهش دید افقی و مسدود شدن مسیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: محور آشخان به چمن بید در محدوده جنگل بوینورد – گلستان و برگشت که از صبح امروز به دلیل طوفان و گرد و خاک مسدود شده است، به دلیل کاهش دید افقی همچنان مسدود است. .

سپیدکار با بیان اینکه در حال حاضر امکان تردد خودروها در این محور وجود ندارد گفت: فقط خودروها از طریق کوهپایه های روستای لنگر و عزیز آباد به سمت سه راهی قاضی هدایت می شوند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون حادثه ای در این محور رخ نداده است.

وی از مردم خواست پلیس راهور را در پیشگیری از حوادث رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یاری کنند.


رهاسازی 150 خودروی تحت پوشش طوفان

رئیس جمعیت هلال احمر مانه و سملگان نیز از رهاسازی 150 خودرو گرفتار در طوفان در این محور از صبح امروز تا کنون خبر داد.

جواد جهانی گفت: از ساعات اولیه صبح امروز بر اثر طوفان گرد و خاک در محور آشخان – چمن بید 5 تیم امداد و نجات هلال احمر در این محور مستقر شده و تاکنون بیش از 150 خودرو رهاسازی و امدادرسانی شده اند. “

جهانی ادامه داد: تا برقراری شرایط جوی مناسب و پایان طوفان، تیم های پشتیبانی هلال احمر در این محور مستقر هستند و امدادرسانی به امدادرسانی به مسافران ادامه می دهند.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وزش باد و کاهش دما را برای مناطقی از استان پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شدت وزش باد، خسارت به سازه های موقت دور از انتظار نیست و به دلیل بارندگی، لغزنده بودن جاده ها، کاهش دید جاده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید