رفتار نادرست مالک ساکنان 40 خانه خطرناک در حسن آباد کرج را تحت تاثیر قرار داد


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878306

منوچهر گفاری گفت: بانک مسکن و کمیته مددکاری مبلغی را در قالب تسهیلات به ساکنان منازل حسن آباد می دهند تا بتوانند خانه اجاره کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست شهرداری کرج در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه تعداد خانه های خطرناک در این شهر زیاد است، گفت: اکثر ساختمان هایی که سابقه ساخت 30 ساله دارند ناپایدار هستند.

منوچهر گفاری به افزایش احتمالی ساختمان های خطرناک اشاره کرد و افزود: برای ساکنان ساختمان مدرسه حسن آباد شرایط اسکان و رفاه نسبی فراهم شده که البته برای آنها تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: بانک مسکن و کمیته مددکاری مبلغی را در قالب تسهیلات در اختیار ساکنان منازل حسن آباد قرار می دهند تا بتوانند خانه ای را اجاره کرده و ساختمان خطرناک فعلی را تخلیه کنند زیرا کارشناسان آن را ناپایدار می دانند.

گفاری با اشاره به اینکه 70 درصد خانه های حسن آباد وضعیت مشابه ساختمان دارند، افزود: متاسفانه حیدرآباد، حصارک، اکبرآباد، حسین آباد و اخترآباد و سایر مناطق کرج نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی تامین 5 بلوک را بر عهده مالک است و گفت: مالک اصلی تخلف کرد و ساختمان خطرناکی ساخت، این مرد خانه ها را به افرادی فروخت که فضای مالی زیادی ندارند و متاسفانه امروز ساکنان اینها هستند. بلوک ها متحمل هزینه ها و زیان هایی شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید