این اتفاقات هواداران، کادرفنی و بازیکنان استقلال را تحت تاثیر قرار داد

این اتفاقات هواداران، کادرفنی و بازیکنان استقلال را تحت تاثیر قرار داد

خسرو حیدری پس از شکست یک بر صفر استقلال در دربی مقابل پرسپولیس گفت: درست بعد از برد خوب 8-7 بازی های خوبی داشتیم. متاسفانه امروز مثل چند بازی قبل استقلال نبودیم و از دربی خبر دارید باید از موقعیت های فردی استفاده کنیم. فکر می‌کنم تیم پرسپولیس جایگاه خیلی خاصی نداشت و صددرصد جایگاهی نداشت، اما می‌توانم بگویم واقعاً باید از این بازیکنان تشکر کرد. با آن همه فشار، ببینید ما از آسیا حذف شدیم، بازیکنان شب بایرام هزار تومان نگرفتند، اما به خاطر سرمربی و هواداران آمدند و تمرین کردند. هیچکس با ما نبود و خیلی راحت در آسیا حذف شدیم. بله صددرصد از آسیا حذف شدیم، متاسفانه تیم ما خیلی تحت فشار بود. دست بچه ها نباید درد بگیرد. من دست هر بچه‌ای را می‌بوسم، چون علاقه نشان می‌دهد، پول نمی‌گیرد، از آسیا بیرون می‌رود، کسی خبری از ما ندارد، اما بچه‌ها آمدند و تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: چه بردهایی آوردیم و هواداران خوشحال شدند. بعد از اینکه از آسیا حذف شدیم همه آمدند و پول را پرداخت کردند اما وقتی از آسیا حذف می شویم چه فایده ای دارد؟ تیم واقعاً تحت فشار بود و بچه ها خودشان را اذیت نکردند که بیایند بازی کنند، اما واقعاً امروز استقلال همیشگی خودمان نبودیم.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: ما در دو جام شانس داریم. هم در لیگ و هم در جام حذفی و تا آخرین لحظه هیچ چیز تمام نشده است. ما برای کسب جام می جنگیم. بچه های ما 40 درصد گرفتند اما در بایرام 1000 تومان نگرفتند. این سال ها بازی کردند، هر مدیر عاملی در تیم استقلال بود، شب بیرم به بازیکنان پول داد اما امسال شب بایرم پولی به بازیکنان پرداخت نشد. چند مدیر عامل عوض کرده ایم؟ آجورلو برای چیست؟ اگر آجورلو رفته باشد و فتح الله زاده اینجا باشد چه تغییری کرده است؟ بعدش چه اتفاقی افتاد؟ هواداران، کادر فنی و بازیکنان تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفتند. امروز واقعا از هواداران به خاطر باختی که متحمل شدیم عذرخواهی می کنم. دستشان درد نکنه، آمدند و از ما حمایت کردند، امروز شرمنده آنها شدیم، اما این هواداران می دانند که بازیکنان واقعا جان خود را دادند.

وی ادامه داد: در آن چند هفته آنقدر حاشیه داشتیم اما بازیکنان آمدند و بازی ها را بردند. بیرون از خانه، داخل خانه، این تیم و کارکنان تلاش کردند. با وجود اینکه ساپینتو پولش را نگرفت، ما استراماچونی را داشتیم که با 100 هزار دلار رفت و سپس قرارداد سال بعدش را گرفت، اما ساپینتو که قراردادش تمام شده بود، ماند زیرا بازیکنان او را دوست داشتند. اما بازیکنان آمدند و فقط برای ساپینتو و هواداران بازی کردند. متاسفانه امسال برای استقلال اتفاقی نیفتاد.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا از دست دادن امتیاز مقابل تیم های بالای جدول نقطه ضعف این تیم نیست، گفت: گل گهر را در ورزشگاه آزادی بردیم، بازی تراکتورسازی یک اتفاق بود و در زمین حریف شکست خوردیم. تیم سپاهان هم آنجا شکست خورد. مسابقات بزرگ بودند و این اتفاقات ممکن است رخ دهد. به بچه ها گفتیم باید شجاع باشید و از موقعیت های مجردی استفاده کنید. فکر می کنم این بازی باید در نهایت مساوی می شد.

دیدگاهتان را بنویسید