ظرفیت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین افزایش می یابد


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893918

حمیدرضا مشهدی گفت: ظرفیت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین امسال نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ حمیدرضا مشهدی در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم و تحقیقات در این دانشگاه برگزار شد، گفت: ظرفیت پذیرش دانشکده باعث افزایش این ظرفیت می شود. سال نسبت به سال های گذشته

وی افزود: بسیاری از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند که آمار آنها نسبت به سایر دانشگاه های استان بی نظیر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با اذعان به اینکه این دانشگاه در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور برگ زرینی از خود بر جای گذاشته است، افزود: کمک 11 گامی مؤمنانه به مناطق نیازمند استان از جمله اقدامات است.

مشهدی اذعان داشت: دانشگاه فرهنگیان استان قزوین اولین واحد دانشگاهی استان بود که سه روز پس از شیوع ویروس کرونا کلاس های مجازی را برای دانشجویان برگزار کرد و سه تا چهار هفته پس از شیوع ویروس، کارگاه آموزشی رایگان ماسک سازی برگزار شد. آن را با تلاش گروه های جهادی زنان آغاز کنید.

وی افزود: با تلاش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در هفت مورد طرح جهاد آموزشی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل ارائه و پنج هزار دانشجو شناسایی شدند. مناطق محروم روستا اعزام شدند.

این مسئول در نهایت گفت: در روزهایی که درخواست واکسن داده شد، هیچ دانشگاهی به جز دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش و هماهنگی متقاضیان اعلام آمادگی نکرد و با اختصاص فضای لازم در این دانشگاه، 180 هزار شهروند قزوینی واکسینه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید