ظرف هندبال را نباید کوچک تلقی کرد / باید برای تایید حضور ما در بازی های اسب ردیابی شود


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839253

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ظرف هندبال را نباید کوچک دانست و 40 میلیارد بودجه و اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ نشست خبری وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مونته نگرو امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ساعت 11 صبح با حضور اصحاب رسانه در فدراسیون هندبال برگزار شد.

ابتدا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت: سال مهمی برای هندبال در پیش داریم و نیازمند حمایت مالی و بودجه ای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هستیم. ظرف هندبال نباید خیلی کوچک باشد تا برنامه ها موثر واقع شوند. ما به بیش از 40 میلیارد بودجه و وام نیاز داریم. بخشی از این باید حمایت نهادهای عالی ورزشی باشد.

وی ادامه داد: با سرمربی تیم ملی صحبت کردیم و او باید در رفع نیازهای تمرینی به ما کمک می کرد. حدود دو ماه پیش در ستاد بازی ها اعلام شد که تیم هندبال مردان قطعا برای بازی های قونیه حضور دارد که به ویوویچ اطلاع دادیم. بازی های آسیایی لغو شده اما سرمربی تیم ملی برای انسجام اسلامی برنامه دارد و برای شناخت تیم به آن نیاز دارد. ما می توانیم شرکت کنیم و از دوستانمان خواسته ایم که برای ما ارسال کنند.

پاکدل گفت: اخیراً به ما اطلاع داده شد که دیگر مشخص نیست ستاد بازی های ترکیه باید تصمیمی بگیرد و همین موضوع باعث نارضایتی سرمربی تیم ملی شد و برنامه ریزی ها ناکام ماند. ما باید به حضور خود در قونیه ادامه دهیم، زیرا تیم ها در جهان مهم هستند. این یک معیار خوب است و نقاط قوت و ضعف ما را تشخیص می دهد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید