جمعه گچساران دارم: دویدن زن با اسب باعث بینایی می شود / حرام است و باید جلوی آن گرفت / بانیان باید توبه کنند.

جمعه گچساران دارم: دویدن زن با اسب باعث بینایی می شود / حرام است و باید جلوی آن گرفت / بانیان باید توبه کنند.

روز جدید : حجت الاسلام حجازی گفت: اسب سواری برای زن در چشم نامحرمی که هیجان زده و نظاره گر است حرام است و این دولت و این حکومت هم ندارند… عزیزم باید جلوی این کارها را بگیرند. و امیدواریم که آنها رفتند تا توبه کنند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های نماز جمعه این هفته سیاسی گفت: امروز ۲۴ دی مصادف با انتصاب مقام معظم رهبری در امام جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) است. و دشمنان این نظام از این اقدام مهم بسیار نگران بودند.

وی افزود: اما زمانی که مجلس خبرگان رهبری حضرت آقا را به عنوان رهبر انقلاب ۶۸ انتخاب کرد، تحلیلگران سیاسی جهان به ویژه غربی ها و استکبار پشیمان شدند و گفتند ایران به هیچ وجه فتح نمی شود.

حجت الاسلام حجازی گفت: یکشنبه 26 دی ماه مصادف با وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر حضرت ابوالفضل علیه السلام نیز به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامیده شده است. مادر تا می توانید، پس جوانان عزیز جایگاه مادر جایگاه بسیار بزرگی است و آسمان زیر پای مادران است.

امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری در 22 دی ماه (روز قیام قم) با عنایت فراوان فرمودند که عامل نجات کشور در جاهای مختلف حسادت دینی ملت ایران است و حسادت دینی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند. و مؤمن باید حسادت دینی داشته باشد.

وی افزود: نکته بعدی این است که حضرت آقا فرمودند تا جایی که می توانیم عوامل تفرقه را کم کنیم و در کشور ما شیعه و سنی سال ها در کنار هم زندگی می کنند و امروز دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال قیام است. برای تمرکز بر.

جاجت الاسلام حجازی گفت: ایران اسلامی یک نیرو در منطقه محسوب می شود و دشمن متزلزل شده است، از این رو بین اقوام، مذاهب و زبان ها آشوب و توطئه می کنند.

امام جمعه گچساران گفت: یکی از برنامه های دشمنان انقلاب کاهش حساسیت نسبت به مبانی، بینش و مبانی انقلاب است، گاهی مردم تذکر می دهند و عده ای ناراحت می شوند. عمل به حقایق اطرافمان حساس باشیم و بی تفاوت نباشیم.

حجت الاسلام حجازی گفت: دوازدهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم و طلاب سراسر کشور همه ساله و امسال نیز به دلیل بیماری عروق کرونر به ناچار به صورت مجازی (وبینار) برگزار شد. نکات مهمی مطرح شد که در سراسر کشور حفظ وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی و صفوف مردم بود.

وی بیان کرد: همه باید زیر چتر ولایت باشند و نکته بعدی همدلی کارکنان نیروهای مختلف در دوران رهبری امام خامنه ای، نویدبخش آینده ای روشن و رو به رشد در اقتصاد مقاومتی و حفظ استقلال کشور است. “

خطیب جمعه گچساران گفت: اما درخواست روحانیت سراسر کشور از دولت، روحانیت و حوزه های علمیه بود که با حمایت از این تلاش ها و تشکر ویژه، نگرانی خود را نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه به ویژه قشر ضعیف جامعه اعلام کردند. اقشار آسیب پذیر و کم درآمد: بیان درآمدها و تمرکز بر تسریع و تقویت این تلاش ها، حکمرانی جهادی، اقتصاد مقاومتی و استفاده بهتر از امکانات کشور.

وی افزود: به همین دلیل روحانیت اعلام کرد که ما در کنار مردم هستیم و روحانیت همواره پناهگاه مردم بوده و هست و اکنون نیز روحانیت سخنگوی مردم است و انتظار می رود دولت به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند. اما هفته گذشته از نیروهای انقلابی و ولایی سوال کردم اما پاسخی دریافت نکردم، خطراتی در دنیا وجود دارد که نیازمند اتحاد کامل بین نیروهای انقلابی است.

امام جمعه گچساران گفت: کسانی که مدعی ولایتمداری و انقلابی هستند روی آنتن می روند و سریع جلسه می گذارند، نتیجه را اعلام می کنند و در واقع به مردم می گویند چرا که این مجموعه باید زیر چتر ولایت برای حل مشکلات ملت تلاش کنند. عاشق یکدیگر نشوید و آن را یک اقدام انقلابی بنامیم و آن وقت دود در چشم مردم بلند شود.

حجت الاسلام حجازی گفت: این نیروی ولایی و انقلابی است که در مسیر انقلاب، رهبری و نظام قدم برمی دارد و امروز هم از نیروهای مدعی انقلابی و هم از نیروهای سیاسی پاسخ می خواهم. و دیگر نیروهای گران قیمت و… «به نظر من همین باید کافی باشد و تصمیمی جدی برای وحدت بیشتر با عنایت امام زمان (عج) باشد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه بیان می کند: توصیه می کنم خطبه های نماز جمعه را اجبار نکنیم تا تریبون نماز جمعه با هر چیزی مطابقت داشته باشد، عده ای می گویند این جمعه چه انتظاری دارم. اگر چه در شبکه های اجتماعی مطالب و مطالبی وجود دارد، اما خطبه نماز جمعه و جمعه که خطبه اول تزکیه و اعتقادات است و خطبه دوم سیاسی است، این خطاب ما به دشمنان باشد و مجبور به بیان نباشید. مشکلات کوچک

وی افزود: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند که اگر دعوت به اخلاق، تزکیه و مسیر رشد معنوی کرد، دعوت کننده ثوابش را با کسانی که بعداً انجام می دهند تقسیم می کند و بالعکس درست است. . پس اگر کسی کار انحرافی را جلوی مردم باز کرد و او هم در گناهشان شریک شد، اعتراض داشتیم، منحرف نشوید و دختر و پسر آراسته را مجبور به رودررو شدن با هم نکنید و این جلسات را تشکیل ندهید، با پول مردم. جمهوري اسلامي و اختياراتي كه مسئولان داشتند، رسماً جلسه وزرا برگزار كردند.

امام جمعه گچساران گفت: ما همچنان اعتراض داریم و همین حرف ها را می زنیم. اول از همه شما پایه و اساس این برنامه را گذاشتید. بر اساس این روایت، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در جنایت و گناه او شریک بوده و در صورت وجود موارد دیگر باید بررسی و رسیدگی شود. مسئول نمی تواند با قرآن و اهل بیت علیهم السلام مخالفت کند.

حجت الاسلام حجازی گفت: اسب دوانی در نزد نامحرمی که هیجان زده و تماشاگر است حرام است و این دولت و آن حکومت ندارند. قضایا را ترک کردند تا توبه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید