جمعه اصفهان دارم: پلیس با عشق جلوی شورشیان را گرفت

سیدمیتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه اهمیت نماز جمعه بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: در این زمینه روایت داریم که تاکید می کند کارفرمایان اجازه دهند کارگران خود در نماز جمعه شرکت کنند.

وی با اشاره به حدیث دیگری درباره اهمیت حضور در نماز جمعه گفت: در حدیث دیگری تاکید شده است که هرکس سه جمعه متوالی بدون عذرخواهی از نماز جمعه خارج شود نامش منافق ثبت می شود.

کشاورزان طلبکار هستند

میردامادی با اشاره به افزایش مطالبات کشاورزان در هفته های اخیر گفت: مطالبات کشاورزان بحق است، کشاورزان طلبکار هستند و در دولت های گذشته به مطالبات مسالمت آمیز و منطقی آنها رسیدگی نشده است.

وی افزود: باید توجه داشت که ممکن است کشاورزان نان برای خوردن نداشته باشند که رئیس جمهور برای رسیدگی به این مسائل با نمایندگان اصفهان و ستاد احیای زاینده رود دیدار و گفت و گو کرده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد آثار آن باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه وضعیت کنونی کشاورزان غم بزرگی است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر حق کشاورزان احقاق شود. همه دوست دارند این مشکل حل شود اما از طرفی نباید فراموش کرد که آب نیست و به نظر می رسد حل این مشکل دست خداست.

وی تاکید کرد: ما نمی گوییم مسئولان دست به دست هم بدهند اما با توجه به آیات قرآن و عملکرد آن این نیز می تواند راهگشای خوبی باشد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید از کشاورزانی که با آرامش به خواسته های خود عمل کردند و تسلیم دشمن نشدند تشکر کنم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه همه مسئولان تلاش می کنند اما آب نیست، چهارمحال، خوزستان و اصفهان مشکل آب دارند.

میردامادی با اشاره به قرائت دعای زهد توسط امام رضا برای نزول رحمت الهی گفت: وقتی ستاد اقامه نماز اعلام کرد همه می آییم و با این دعا دعا می کنیم.

اختلاف و دشمنی بین اقشار مختلف برای جامعه آفت است

میردامادی با بیان اینکه دشمن دیگر به دنبال جنگ نیست و جنگ اقتصادی در دستور کار است، ادامه داد: ایران در حوزه نظامی بسیار مستحکم است و دشمن می داند که نمی تواند در این زمینه به چپ نگاه کند.

وی بروز اختلاف و دشمنی بین اقشار مختلف را آفتی برای جامعه دانست و گفت: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و راه دیگری را نرویم.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: پلیس عاشقانه جلوی کسانی را که می خواهند اغتشاش کنند را گرفته و اجازه نمی دهد کسی امنیت کشور را تهدید کند و از نیروهایی که خالصانه به فکر مردم و نظام هستند قدردانی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید