عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885006

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان شامگاه شنبه با بیان اینکه این جنبش همچنان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: عادی سازی روابط با این رژیم خیانت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «هاشم صفی الدین» گفت: جنبش حزب الله پس از چهل سال شکل گیری بسیار قدرتمندتر از گذشته شده است.

وی در ادامه به موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: عادی سازی خیانت است و حزب الله همچنان در مواضع خود است و مقاومت و استفاده از سلاح و موشک تا آزادی قدس شریف را در دستور کار خود دارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: به همه کسانی که در سال 1982 روی نابودی فلسطین و نابودی لبنان حساب کردند، می گوییم همانطور که در آن سال حساب شما از بین رفت، این مشکل در سال 2022 نیز رخ خواهد داد.

صفی الدین تاکید کرد: لبنان در برابر تهدیدهای خارجی قرار نخواهد گرفت و وطن مقاومت باقی خواهد ماند و جزو مصالحه ها نخواهد بود.

پیش از این، یایر لاپید، نخست وزیر اسرائیل گفته بود که حزب الله 100 هزار موشک دارد که به سمت اسرائیل هدف قرار گرفته است.

زوی یحزاکلی تحلیلگر صهیونیست نیز گفت: رژیم صهیونیستی و جنبش حزب الله در مناطق مختلف در حال نبرد هستند و این بار صحنه هوایی نیز به میدان های نبرد اضافه شده است و اسرائیل باید مراقب باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید