عاقبت زندگی طیبه سردار دلها با شهادت حاصل شد/ اتفاقات سه ماه اخیر جنگ حزبی مدرن بود.


ساعت: 22:01
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920909

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

غلامحسین غیب پرور گفت: بر اثر اشتباه دشمن و به ظاهر قاسم سلیمانی از مردم جدا شد اما سردار دلها عاقبت به خیری را در شهادت دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان از جیرفت، غلامحسین گیب پرور جانشین فرمانده سپاه قرارگاه امام علی (ع) در مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: جیرفت در خود نمونه است. غیرت و ایمان و شهید قاسم سلیمانی مردم جیرفت است. او عاشق بود و زاده انقلاب اسلامی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام علی (ع) افزود: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی داشت از جمله جوانانی که امام را با دل پذیرفتند و پای امام ایستادند.

غلامحسین غیب پرور درباره عملیات 4 و 5 کربلا گفت: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و قاسم سلیمانی ستون جبهه حق بود و در دیدار با خانواده شهدا دلی نرم و دلی نرم داشت.

وی در خصوص شهادت قاسم سلیمانی گفت: دشمن با شهادت قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد که ظاهراً حاج قاسم را از مردم جدا کرد چرا که الان سردار بازتر شده و حاج قاسم عاقبت بخیر خود را در شهادتش دید. .

این جانباز جهاد گفت: مسلم است که رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و اسرائیل 80 سالگی خود را نخواهد دید.

وی تاکید کرد: قاسم سلیمانی این بصیرت را داشت که آماده شهادت است و کسی که بصیر نباشد زمین می خورد.

غلامحسین غیب پرور گفت: 18 آذر ماه یوم الله است و در 18 آذر عده ای طرد شدند و این زمان ادامه داشت تا امسال که به بهانه مرگ دختری و با تلاش و کوشش دختری می خواستند کشور را به آتش بکشند. کسانی که با رژیم همدردی کردند، انقلاب محافظت شد.

وی تصریح کرد: سه ماه گذشته در واقع جنگ احزاب مدرن بود که جریان های مختلف آمدند و آلمانی ها نقش پلیس بد را بازی کردند و کسانی که مزارع و مغازه ها را به آتش کشیدند در واقع به دین ما تعرض کردند و با معرفی حجاب به آنها حمله کردند. در واقع چشم بر شعائر پیامبر اسلام بسته بودند. (ص) انجام دادن.

رهبر دفاع مقدس گفت: این انقلاب سرآغاز ظهور امام زمان (عج) است و این انقلاب طلوع حقیقی برآمدن این خورشید است و حوادث جاری وقایع پایانی است. زمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید