عامل ارزیابی مدیران پیشرفت پروژه های عمرانی و اقتصادی است


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814337

گلمعلی حیدری به ارائه گزارش مستمر پروژه های اقتصاد رسمی به دبیرخانه های مربوطه اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل ارزیابی مدیران، پیشرفت پروژه های مربوط به حوزه تحت نظارت آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی سال را سد تولید نامیدند. همچنین تمرکز ایشان بر اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید بوده است.»

وی افزود: روسای دستگاه های اجرایی برای جذب وام از جهش تولید و اقتصاد رسمی تلاش کنند که مربوط به جمع آوری آنها در سال 141 است، برگشت وام از استان قابل قبول نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری به ارائه گزارش مستمر پروژه های اقتصاد رسمی به دبیرخانه های مربوطه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از عوامل ارزیابی مدیران، پیشرفت پروژه های مرتبط با حوزه تحت نظارت آنها است.

حیدری گفت: دستگاه هایی که ارتباط خوبی با ستاد ملی خود داشتند، توانستند اعتبارات خوبی را برای استان جذب کنند و سایر دستگاه ها نیز در تلاش هستند تا در این زمینه مهم ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت های هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی چهارمحال و بختیاری با تشکیل تیم هایی بر پروژه های اقتصادی و عمرانی استان نظارت داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال 1431 باید شاهد افتتاح چندین پروژه در استان باشیم، افزود: اولویت پروژه های اقتصاد مقاومتی در این استان باید در نظر گرفته شود و پروژه های جدید با توجه به سیاست های دولت در محرومیت زدایی و محرومیت زدایی انجام شود. ایجاد اشتغال در سال 1431

حیدری با تاکید بر اینکه تکمیل و اجرای برخی پروژه ها نیازمند حمایت و همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان است، گفت: تعهداتی از سوی برخی سازمان ها وجود دارد که انتظار می رود از محل درآمدهای سازمان پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید