وعده مدیران شهرداری یزد باید رصد و ارزیابی شود/ مدیران خوب و بد به مردم معرفی شوند.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806122

تاجملیان گفت: تشکیل مرکز ارزیابی و نظارت بر وعده های محقق شده مدیران در حوزه های مختلف شهرداری ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه انسان در برابر خداوند متعال چهار چیز را بر عهده دارد، گفت: عمل ذکر شده است و باید گفت میزان خسارات وارده به کشور بر اثر رها شدن مدیران اجرایی است. و مسئولان بسیار بیشتر از خسارت ناشی از اقدامات نادرست است.

رئیس کمیسیون بهسازی شهر هوشمند و روش های شورای اسلامی شهر یزد افزود: علاوه بر این، مردم در قبال آنچه می گویند و وعده هایی که می دهند مسئول هستند و بر همین اساس آیه دوم سوره صف می خوانند. فَفَعَلُونَ ﴾2 ﴾ای کسانی که ایمان آورده اید چرا نمی گویید؟

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد گفت: امروز یکی از بزرگترین آفت های کشور، وعده هایی است که عملی نمی شود و اعضای شورای شهر به عنوان نماینده مردم و مسئولان باید به حرف هایشان توجه کنند و قول ندهند. وعده‌هایی که می‌توان به آن‌ها عمل کرد. «این باعث نمی‌شود مردم ناامید یا بی‌تفاوت شوند.

تاجملیان با بیان اینکه چهارمین مسئولیت مردم این است که آنچه را که باید می‌گفتند و نمی‌کردند، بیان کرد: به همین دلیل پیشنهاد ایجاد مرکزی به نام ارزیابی و نظارت بر تحقق وعده‌های مسئولان و فرمانداران شهرستان را دارم. شهرداری سایت اختصاصی است و وعده های مسئولین را با نام خود و تاریخ مربوطه و سند لازم ثبت می کند و بر تحقق یا عدم تحقق وعده ها نظارت می کند.

تاجملیان گفت: چنین مرکزی می تواند به خوبی وعده های محقق یا محقق نشده مدیران را به شهروندان گزارش دهد و ده نفر از کارکنان را که بیشترین حرف های خوب و بدترین حرف ها را داشته اند و در نتیجه کارمندان غیر از خدا را به مردم معرفی کند. در مقابل مردم نیز پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید