ملاک ارزیابی مدیران، اتمام پروژه های نیمه تمام است


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893546

استاندار ایلام گفت: در دسترس بودن پروژه ها تنها ملاک نیست بلکه باید پروژه ها را تا اتمام پیگیری کرد و مدیران باید پروژه ها را تا اتمام پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دولت مردم را محور برنامه های خود قرار داده و در تلاش است تا طرح ها و پروژه های قبلی را تکمیل و با توجه به استعداد پروژه های جدید را آغاز کند. از هر منطقه.”

وی افزود: محرومیت زدایی منطقه و پرورش استعدادها در مناطق مختلف استان از جمله برنامه های در حال انجام برای حمایت از تولید، رفع بیکاری و محرومیت زدایی است و برنامه ها و طرح های مختلفی در این راستا تدارک دیده شده است.

بهرام نیا همچنین گفت: در هفته دولت 341 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 هزار و 927 میلیارد ریال در استان افتتاح شد که برای 3 هزار و 206 نفر در استان ایلام شغل ایجاد می کند.

استاندار ایلام با اشاره به پیگیری پروژه ها گفت: اجرای پروژه ها تنها ملاک نیست، بلکه باید پروژه ها را تا اتمام پیگیری کرد و مدیران باید پروژه ها را تا اتمام پیگیری کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: برنامه دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و حمایت از معیشت مردم با اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت با اولویت مناطق فقیرنشین ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید