عدالت مهدوی بر روابط شخصی اعضای خانواده تأثیر می گذارد

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792746

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: عدالت مهدوی آنقدر گسترده و گسترده است که حتی در منازل نفوذ کرده و روابط شخصی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد کرمب کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مهمترین دستاورد قیام و انقلاب حضرت مهدی (عج) پرکردن جهان از عدل و انصاف است.

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: وقتی خانه که کوچک‌ترین نهاد جامعه است، به کانون عدالت تبدیل می‌شود و روابط خانوادگی عادلانه می‌شود، نشان می‌دهد که حکومت جهانی مهدوی و عدالت با زور و قانون و از طریق قرآن گسترش نمی‌یابد. تعلیم و تربیت که به عدالت و احسان فرمان می دهد، مردم را تغذیه می کند.

وی افزود: در چنین فضایی هرکس به وظیفه انسانی و الهی خود با اینکه در رتبه و مقامی جایگاهی ندارد، حقوق دیگران را رعایت می کند.

این کارشناس بیان کرد: عدالت در جامعه موعود مهدوی یک حرکت فرهنگی واقعی و با پشتوانه قرآن و حکومت است که تنها عده ای خود محور، خودخواه و دوردست از آن تخطی می کنند. از آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) تربیت می شوند، اتفاق می افتد که حکومت عدل آنها را جدی می گیرد و در نهایت هدایت می شوند.

حجت‌الاسلام کرمی گفت: هدف نهایی انقلاب امام زمان (عج) پر کردن جهان از عدل و انصاف است و ظلم، ظلم و آدم‌کشی در همه اقشار جامعه حتی در روابط خانوادگی از بین می‌رود. “

وی ادامه داد: گسترش عدالت در جامعه به رشد فکری، اخلاقی و ایمانی مردم تحت حاکمیت امام زمان (عج) کمک می کند.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: مردمی که تحت حاکمیت جهانی امام زمان (عج) زندگی می کنند یکپارچه و مخلص خواهند بود و زمانی که حکومت مهدوی برپا شود جایی برای کینه و دشمنی در جامعه باقی نمی ماند. قلب های خدا کارمندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید