عرشه اصلی پل قدس اردبیل در پایگاه آزمایشی تحت بار قرار گرفت

زمان: 21:46
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776169

شهردار اردبیل گفت: عرشه اصلی پل قدس اردبیل امروز بعد از 66 ماه بارگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما ، محمود صفری شهردار اردبیل در حاشیه مراسم بهره برداری از عرشه اصلی پل قدس اردبیل گفت: پل قدس اردبیل امروز و 66 ماه پس از شروع پروژه زیر ترافیک آزمایشی شهر قرار می گیرد.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به روند اجرای پروژه پل قدس اردبیل گفت: این پروژه با 78 درصد پیشرفت در عرشه اصلی و 56 درصد در سطح شیب دار و پل های جانبی کوچک به پیمانکار جدید واگذار شد که طی این مدت یک دوره کوتاه مدت و با کار شبانه روزی عرشه اصلی را زیر بار ترافیک مشاهده خواهید کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه پل قدس اردبیل تا دو ماه آینده به اتمام می رسد ، گفت: این پل در آینده نزدیک در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل رسما افتتاح می شود.

وی همچنین به تأخیر در زمان وعده داده شده برای تردد در زیر پل قدس اشاره کرد و گفت: قرار بود این کار در تاریخ 10 مهر ماه انجام شود که به دلیل سرمای هوا با تاخیر مواجه شد.

صفری با بیان اینکه قیر در دمای زیر 15 درجه با مشکل روبرو شد ، گفت: هوای سرد باعث شده سرعت آسفالت روی عرشه اصلی کند شود.

وی گزارشی از اقدامات 22 روز گذشته پروژه پل قدس ارائه داد و گفت: در این مدت 4000 متر مربع بتن ریزی ، 800 تن آرماتوربندی و 800 تن تیرهای 23 متری نصب شده است “

وی گفت: پس از گذراندن هوای سرد و سرد ، 6 هزار تن آسفالت بر روی عرشه اصلی پل قدس ریخته شد و امروز شاهد بار ترافیکی این پل هستیم.

اجرای پروژه پل قدس اردبیل از سال 94 آغاز شد و با رکود ادامه یافت و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد ، بنابراین بارها مورد انتقاد مقامات استانی ، کارشناسان شهرسازی ، مهندسی و نخبگان و جوانان اردبیل قرار گرفت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید