عزم آموزش و پرورش برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در اسفندماه است

عزم آموزش و پرورش برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در اسفندماه است

صادق ستاری فرد روز پنجشنبه در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه فرهنگیان اولویت اول وزارت آموزش و پرورش است.

وی گفت: این هفته که هفته پایانی مجلس است، فرصتی برای توافق بین نمایندگان کمیسیون، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و شورای نگهبان است. اسلامی و تأیید شد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز در این مدت ضوابط طرح رتبه بندی را بررسی و تدوین کرده و تکمیل شده است. وی گفت: این وزارتخانه مصمم و آمادگی کامل دارد تا در اسفندماه امسال رتبه بندی تمامی معلمان را صادر کند.

ستاری فرد در ادامه به کمبود نیروی کار در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش وزیر آموزش و پرورش و تعاون سازمان امور اداری و استخدامی در صورت اجازه ستاد کرونا در اواخر اسفند یا اوایل سال آینده 34 هزار نفر خواهد بود. “جذب نیرو.

وی افزود: در تلاش هستیم در مرحله اولیه این تعداد نیرو را جذب کنیم تا بخشی از کمبود این نیروها در این مرحله برطرف شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: برای حسن اجرا و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به عزم ملی، مشارکت مردمی و کار جهادی است.

ستاری فرد گفت: تربیت نسل سالم و صالح از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس نهادهای فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و نظام آموزشی مورد توجه جدی قرار گرفته اند.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی انسان ساز است و افراد آموزش دیده برای جامعه مفیدتر و موثرتر هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: تاکنون طرح های متعددی برای تغییر نظام آموزشی و پرورشی کشور تصویب و اجرا شده است؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی نقطه عطفی را در کشور رقم زد. نظام آموزش و پرورش.

وی با بیان اینکه این سند سنگ بنای تربیت نسلی سالم، شایسته و انقلابی است، افزود: یکی دیگر از اهداف مهم اجرا و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کنار تربیت انسان سالم، شایسته و انقلابی است. نسل برای برقراری عدالت بیشتر است. «آموزش و پرورش در کشور.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد تحول در نیروی انسانی، توانمندسازی علمی معلمان، توجه به کرامت، کرامت و منزلت معلمان، ایجاد تغییرات کمی و کیفی در محتوای آموزشی، ایجاد تحول در فضا، زیرساخت ها و امکانات آموزشی و افزایش فعالیت مدارس از موارد جدی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و از برنامه های مهم آن است.

وی بر اهمیت نقش مدیران مدارس تاکید کرد و تصریح کرد: مدیر مدرسه پرچمدار تحول در نظام آموزش و پرورش و مهمترین تنظیم کننده و تسهیل کننده اجرای سند تحول و مدیر دانشگاه علوم انسانی است.

ستاری فرد افزود: موثرترین و بهترین نیروها از نظر آموزشی، تربیتی و پرورشی باید در مدیریت مدرسه مستقر شوند و نیروهای مستعد انقلابی، جوان و با انگیزه در مدیریت مدرسه مشارکت داشته باشند.

وی همچنین با تشکر از معلمان گفت: معلمان ما در دو سال اپیدمی تاج زحمت کشیدند و نگذاشتند مشکلات در حوزه آموزشی و افت تحصیلی به بحران تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید