عشق من به روستا و رهبری از ویژگی های شهید کبود من بود



مصطفی عبداللهی پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا گفت:

وی با بیان اینکه هزاران مرتضی برای این ملت و رهبر عزیزتر از جان من فداکاری کرده اند، افزود: مرتضی به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ حریم اهل بیت(ع) در سوریه لبیک گفت و شهید شد.

پدر شهید عبداللهی گفت: مرتضی در نبرد شرکت کرد و مظلومانه وارد این دفاع شد، پس شاید کمی طول بکشد تا عده ای بفهمند در این منطقه چه گذشت.

وی گفت: دشمنان اسلام سال ها پیش در مدارس وهابی مزدوران تربیت کردند به طوری که در همه جای شهرهای عربستان شاهد آموزش دست نشانده های این مدارس به دشمن هستیم.

عبداللهی تصریح می کند: دشمنان سال های زیادی را صرف پی بردن به نیت شوم خود کرده اند تا روزی ثمره خط شیطانی انحراف از معارف عالی ابن ابی طالب(ع) را درو کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) که چنین روزهایی را پیشگویی می کرد، به یاران و دوستداران خود هشدار می داد; روزهایی را خواهیم دید که عده ای به نام اسلام اسلام را تهدید به ریشه کن کردن آن کنند.

فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست


پدر شهید عبدالله گفت: مرتضی بسیار عاشق مولا علی (ع) بود و در خانه از او با عظمت یاد می کرد و اشعاری از او می خواند.

وی ادامه داد: روزی که مرتضی اذکاری امام علی (ع) را می خواند، به من گفت: اگر شهید شدم اولین چیزی که در بهشت ​​می پرسم جنگ های این امام بزرگوار است که ببینم چگونه بر دشمنان پیروز می شود. اسلام.”

عبداللهی گفت: وقتی خبر شهادت مرتضی را شنیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید آرزوی مرتضی بود و گفتم خوشبختانه به جایگاهی رسیده ای که همه دوستداران امام می خواهند.

وی گفت: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. وی افزود: شجاعت یکی دیگر از ویژگی های شهید مرتضی بود که از هیچ چیز نمی ترسید، بنابراین در خطرناک ترین صحنه هایی که بعد از دفاع مقدس به وجود آمد و در کتاب می خواهم به آن اشاره شد، دیدیم که او به راحتی خطر را پذیرفت.

عبداللهی بیان کرد: شهید مرتضی وقتی شاهد هجمه دشمنان علیه اسلام، نظام و انقلاب بودیم شجاعانه در صحنه حاضر شد و برای دفاع از اسلام در مقابل آنها ایستاد.

وی در پایان با اشاره به ولایتمداری و ایمان خالصانه شهید به رهبری گفت: شهید مرتضی به مقام معظم رهبری عشق می ورزید زیرا معتقد بود پرچم اسلام در دستان اوست و از مرتضی می خواهم که برای من به بهترین نحو دعا کند ایثار کنم. رهبر.

باید بگویم؛ کتاب «هواتو دارم» اثری از محمدرسول ملاحسنی است که به زندگی شهید مدافع حرم مرتص عبداللهی می پردازد و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید