عصبانیت شدید فرهاد از استقلال

عصبانیت شدید فرهاد از استقلال

اختلاف استقلال با سیداحمد موسوی بر سر جدایی به چالش بزرگی برای آبی ها تبدیل شده است تا جایی که اکنون کارکنان باشگاه استقلال مانند سال 96 باید به بازیکنی بدون دستمزد پرداخت کنند زیرا طبق قانون این بازیکن می خواهد شما از استقلال جدا شوید. وجود ندارد.

به نظر می رسد سرنوشت احمد موسوی نیز مانند هروی مگویان خواهد بود و این بازیکن اگرچه در مسابقات لیگ برتر استقلال را همراهی می کند، اما طبق قوانین سازمان لیگ باید تمام حقوق و مزایای مندرج در آن را دریافت کند. قرارداد با استقلال .

مدیران باشگاه استقلال تا به امروز بارها با موسوی مذاکره کرده اند تا او را مجاب به جدایی از استقلال کنند، اما این بازیکن زیر بار جدایی نمی گذرد و تاکید می کند که همچنان در خدمت باشگاه استقلال است! ، هواداران سیرجان و گل گهر هم مطرح شدند اما هر بار که مشکلی مشابه مطرح می شد موسوی این خبر را تکذیب کرد و گفت: جایی نمی رود و طبق قرارداد مالکیتش در اختیار باشگاه استقلال است.

با این حال باشگاه استقلال تنها یک راه برای حذف این بازیکن از فهرست خود دارد که مدت هاست به بن بست رسیده و خبری از توافق نیست! از طرفی اگر باشگاه استقلال بخواهد یک طرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کند طبق قوانین موسوی می تواند به کمیسیون وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند و جبران خسارت کند که این موضوع جز ضرر مالی برای استقلال عواقبی ندارد.

واکنش هواداران هم جالب است، عده ای از موسوی انتقاد می کنند و تصمیم او را نوعی مقاومت در برابر واقعیت می دانند، اما عده ای هم تاخیر در تصمیم سرمربی را دلیل این مشکل می دانند، اما موسوی اصرار به مصاحبه و اصلاح آن ندارد. تفاوت. او این کار را می کند، اما فقط برای روشن شدن موضع باشگاه در مورد او تمرین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید