عصبانیت شدید هر روز بعد از دیدار استقلال

عصبانیت شدید هر روز بعد از دیدار استقلال

روزبه چسمی درباره اینکه سیدحسین حسینی بعد از بازی با نفت آبادان طوری صحبت کرد که تصور می شد استقلال با این وضعیت جام حذفی را از دست بدهد، گفت: متاسفم اما باید با عذرخواهی از خودمان شروع کنم. طرفداران 2-3 هفته درست بازی نکردیم. ما مستحق شکست در هر سه بازی نبودیم، اما بازی مورد انتظارمان را انجام ندادیم. اتفاقات امسال، از اول فصل، اگر کمی جلوتر برویم، تا الان، داخل یا خارج از زمین، واقعاً ذهن بچه های ما را نابود کرده است. چه اتفاقات فوتبالی در زمین و چه اتفاقات غیرفوتبالی خارج از زمین. بعد از دربی از بچه ها تشکر کردم. اکنون که به این نتیجه رسیده ایم، یک قدم به عقب برداشته ایم. امید زیادی داشتیم و جنگیدیم اما نتیجه ما را از چیزی که می خواستیم دور کرد.

وی در مورد اینکه آیا صحبت هایش از اتفاقات خارج از زمین مربوط به فردا پیکان و پرسپولیس است، پاسخ داد: ببینید در گذشته چه اتفاقی افتاده است. در بازی هایی که حتی خودمان بردیم، نه تنها در بازی هایی که نبردیم، اتفاقات داوری و اتفاقات خارج از زمین و همچنین بازی های آشکاری مثل دربی، دیدار با پارس جنوبی یا همین بازی را داشتیم. شما بهتر از اتفاقات خبر دارید و همه صحنه ها قضاوت، کارشناسی و اظهار نظر می شود، اما هفته آینده دوباره تکرار می شود.

بازیکن استقلال درباره اینکه آیا این اتفاقات روی عملکرد استقلالی ها تاثیر گذاشته است یا خیر، توضیح داد: پسرها دعوا کردند اما واقعا ما را از نظر روحی نابود کردند. بچه ها واقعا تحت فشار هستند اما ما به جام حذفی امیدواریم. کار با این چیزهایی که متوقف نشده و ادامه دارد سخت است اما شک نکنید تا آخرین لحظه لیگ و جام حذفی خواهیم جنگید. شاید شانس استقلال در لیگ کم شود اما تا جایی که بتوانیم می جنگیم.

چسمی درباره آخرین تصمیمات سازمان لیگ گفت: اتفاقاتی می افتد که خودتان می بینید به قول خودشان کار را عمومی کردند. انتشار یک داستان به این معنی است که ما قدرت داریم، می‌خواهیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم. و شما نمی توانید کاری انجام دهید. به آنها می گویم خسته نباشید. آنها از ابتدای فصل سخت کار کرده اند و حالا خوشحال هستند. آنها خوشحال می شوند، اما یک چیز را هم می دانند.

وی در مورد اینکه آیا منظورش مسئولان سازمان لیگ است یا خیر، گفت: تمام افرادی که قبلا در مورد آنها صحبت کردم، اما خدا سر جای خودش است و نتیجه را خواهیم دید. کاری که پارسال نتوانستند انجام دهند و از قهرمانی استقلال خیلی اذیت شدند. امسال خیلی خوشحالن ولی خدا راست میگه.

بازیکن استقلال با تاکید بر درخواست سرمربی این تیم برای استفاده از داور خارجی در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: با این اتفاقات عمومی که می بینم اگر داور خارجی بیاورند تغییر چندانی حاصل نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید