اشک ستاره سیاه رئال بعد از عصبانیت

حتی قبل از شروع بازی، زمانی که اتوبوس رئال مادرید به تازگی وارد ورزشگاه مستایا شده بود، هواداران والنسیا شروع به توهین به وینیسیوس کردند و این بازیکن را میمون خطاب کردند.

این وضعیت در طول مسابقه ادامه داشت و تماشاگران حاضر در سکوها به ستاره برزیلی توهین می کردند و از القاب مختلفی برای توصیف او استفاده می کردند که بسیار زننده و نژادپرستانه بود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی و افزایش حساسیت این مسابقه، این شعارها تاثیر بیشتری روی این بازیکن گذاشت و پس از درگیری کوتاهی که پیش آمد، به سرعت به سمت داور و حتی تماشاچی که به او توهین کرده بود رفت. و دیگر مقامات بی فایده نشان داده اند.

در این هنگام هواداران والنسیا دوباره علیه وینی شعار دادند و این بار فریاد زدند “وینیسیوس، بمیر!” در ورزشگاه شنیده شد که او را به شدت ناراحت کرد.

چندین تصویر منتشر شده نشان می دهد که ستاره برزیلی نمی تواند احساسات خود را کنترل کند و پس از انعکاس این شعار در ورزشگاه گریه کرد.

این تصاویر کاربران زیادی را در شبکه های اجتماعی متاثر کرد و موجی علیه نژادپرستی به ویژه در ورزشگاه های اسپانیا به راه انداخت.

بسیاری از بازیکنان بزرگ و مشهور دنیای فوتبال و همچنین هم تیمی های وینیسیوس در رئال مادرید از او حمایت کردند و خواستار رسیدگی به آخرین تحولات فوتبال اسپانیا بودند.

اشک ستاره سیاه رئال بعد از عصبانیت

دیدگاهتان را بنویسید