عصبانیت بازیکن پرسپولیس بعد از بازی با استقلال

عصبانیت بازیکن پرسپولیس بعد از بازی با استقلال

شایان مصلح پس از شکست دو بر یک گل گهر مقابل استقلال در دیداری جنجالی گفت: بازی پرفشاری بود و می دانستیم بازی سختی در پیش است. خدا را صد هزار بار شکر که در یک لحظه خوب گل خوردیم، اما شاید سهم ما این باشد که همه چیز فوتبال نیست. در بازی ای که می توانستیم برنده شویم، با دو اشتباه داوری شکست خوردیم. در صحنه گل اول، روسبه گشتی روی کی روش استنلی خطا کرد و همان توپ به گل رسید و در صحنه پنالتی همه چیز مشخص بود.

وی تصریح کرد: مود دوانی فر در دیدار استقلال و سپاهان به دلیل برخورد با بازیکن اشتباه پنالتی گرفت. او در شش یا هفت بازی متوالی پنالتی گرفته است. آیا ما چنین چیزی داریم؟ داوران ما آدم های شریفی هستند و نمی گویم آبرو می فروشند، اما نباید هر صحنه را 50-50، 60-40 یا 70-30 به سود تیم مقابل سوت بزنید. ما خیلی کار می کنیم و اگر اینطور باشد به ما می گویند که نیاییم.

مدافع تیم فوتبال گل گهر همچنین خاطرنشان کرد: همیشه برای استقلال و هواداران این تیم احترام قائل هستم. مدنی فر در مدت حضورش در سپاهان دو بار مقابل استقلال و یک بار بیژن حیدری مقابل استقلال خطا کرد. پارسال در همین ورزشگاه یک پنالتی به هند زدند که هند نبود. در بازی اول یک پنالتی به قاسمی نژاد زده شد و داور آن را اعلام کرد اما اوایل امروز گل اول خطا بود و گل دوم هم پنالتی نبود. اگر اینطور باشد به ما می گویند بیایید یک دور 90 دقیقه ای دیگر بازی کنید و در نهایت می گویند یک برد برای تیم حریف حساب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید