ماجرای عصبانیت و کنایه ستاره پرسپولیس برای بازیکن جدا شده

ماجرای عصبانیت و کنایه ستاره پرسپولیس برای بازیکن جدا شده

دروازه بان شماره یک پرسپولیس که به جای پارسال 17 کلین شیت داشت به این مشکل اشاره کرد و گفت: کلین شیت در نهایت چیزی ندارد. ما اقلیتی نیستیم که جشنواره بسازیم و دستکش طلا بدهیم. پارسال تمیزترین ملحفه های بدون دستکش را داشتم. بازی تمیز مهم نیست، مهم این است که در پایان سال قهرمان شویم.

شاید برخی فکر می کردند حامد لک با علیرضا بیرانوند صحبت می کند! دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان 4 سال متوالی عنوان بهترین دروازه بان ایران را به اضافه دستکش طلا کسب کرد اما …

در سال های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم بهترین های سال که معمولاً توسط سازمان لیگ برگزار می شد، لغو شد و در نتیجه حامد لاک در فصل گذشته (لیگ بیستم) نتوانست دستکش طلا را از آن خود کند. شاید یکی دیگر از دلخوری های پنهان حامد لاک که در این مصاحبه حضور دارد، مربوط به شایعه بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس باشد!

علیرضا بیرانوند در نفت تهران هنرنمایی کرد و توانست خود را به پرسپولیس برساند تا چندین فصل دروازه این تیم را محکم کند. او نقش مهمی در قهرمانی های متوالی سرخ ها داشت، 4 فصل متوالی بهترین دروازه بان لیگ ایران شد و در نهایت راهی آنتورپ بلژیک شد. بیرو در بلژیک درخشید تا به صورت قرضی به بووه پرتغال برود. او در پرتغال عملکرد نسبتا خوبی داشت اما این روزها شایعاتی مبنی بر تمایل گل محمدی برای خرید دروازه بان بیرانوند به گوش می رسد.

یحیی گل محمدی شاید دوست نداشته باشد شاگرد قدیمی خود را به پرسپولیس برگرداند و از شر دروازه خلاص شود. همین زمزمه ها و حرف و حدیث ها درباره بازگشت علیرضا بیرانوند شاید دلیل اصلی مصاحبه اخیر حامد لاک بوده باشد.

دروازه بانی که در دو فصل اخیر عملکرد تدافعی داشته و دوست ندارد هر هفته حریف جدیدی داشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید