عصبانیت یحیی در رختکن پرسپولیس؟

عصبانیت یحیی در رختکن پرسپولیس؟

شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار مقابل یاران رسول خطیبی دو نیمه ضعیف و عجیب داشتند.

در صورتی که پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران در نیمه دوم پس از نمایشی عادی در نیمه اول به خود آمد و در اراک در تیم قهرمان فرو رفت اما هر دو نیمه ناامید کننده به نظر می رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در نشست خبری پس از شکست گفت: ابتدا به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. فکر می کنم این تیم شایسته پیروزی بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی بتوانیم مساوی کنیم. حریف خیلی بهتر از ما بازی می کند و می جنگد. او هم از فرصت ها استفاده می کند و به آنها تبریک می گویم. از طرفی شرمنده مردم و هواداران بودیم. خوب بازی نکردیم

با این حال شنیدیم سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی در رختکن تیمش واکنش چندانی نشان نداد.

یحیی گل محمدی که از قبل مربی باتجربه ای است در عوض فریاد زد و ترجیح داد سکوت کند و به شاگردانش چیزی نگوید اما بازیکنان پرسپولیس شرمنده شدند و به خود آمدند.

شاید هر مربی دیگری پس از باخت تلخ در اراک جای یحیی گل محمدی را می گرفت، واکنش دیگری نشان می داد اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس برای آوردن شاگردانش برنامه دیگری در سر دارد.

البته گل محمدی معتقد است بازیکنانش به دلیل مشکلات مالی و ناامنی باشگاه شرایط خوبی ندارند و به همین دلیل ممکن است به بسیاری از آنها انتقاد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید