عضویت رئیس انجمن بیسبال ایران در شورای اجرایی کنفدراسیون آسیا


ساعت: 10:18
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881031

رئیس انجمن بیسبال و سافت بال ایران با کسب آرای لازم در مجمع انتخاباتی فدراسیون بیسبال آسیا به عنوان عضوی از هیئت اجرایی این نهاد بین المللی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بیسبال آسیا با حضور نمایندگان تمامی کشورهای آسیایی به میزبانی تایوان در شهر تایپه برگزار شد. خمان منصوریان رئیس انجمن بیسبال و سافت بال ایران که به همراه نمایندگان هنگ کنگ و فیلیپین کاندیدای کرسی هیات اجرایی بود برای اولین بار در تاریخ صاحب این کرسی بین المللی شد. این ورزش در ایران

در این نشست جفری کو جار از تایوان به عنوان رئیس فدراسیون بیسبال آسیا و نمایندگان ژاپن، چین و پاکستان به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن بیسبال و سافت بال ایران در ماه های اخیر رایزنی های مختلفی را با اعضای کنفدراسیون جهانی و فدراسیون های بیسبال ملی و آسیایی انجام داده و موفق به کسب این مکان مهم و تاریخی شده اند که می تواند گام بزرگی باشد. برای پیشرفت این رشته المپیکی در ایران است.

* تقدیر از کنفدراسیون راگبی آسیا برای پیشرفت و توسعه راگبی ایران


عضویت رئیس انجمن بیسبال ایران در شورای اجرایی فدراسیون آسیا/ تمجید آسیا از راگبی ایران

همچنین در نشست کنفدراسیون راگبی آسیا که با حضور تمامی اعضا از جمله میرمهدی حسینی، رئیس انجمن راگبی ایران و به ریاست قیس عبدالله در هتل حیات بیشکک برگزار شد. رئیس امارت این کنفدراسیون.

در این مجمع رئیس انجمن راگبی ایران گزارشی از عملکرد تیم های ملی راگبی 15 و 7 آقایان و همچنین لیگ مرکزی 15 کشور بانوان که قرار است هفته آینده در شهر بجنورد برگزار شود، ارائه کرد. تشكيل تيم ملي راگبي 15 ساله بانوان در آينده. تقريباً گزارش و اذعان داشت: همانطور كه ​​فدراسيون جهاني و كنفدراسيون آسيايي بر توجه ويژه به راگبي 15 نفره به عنوان زيرساخت رشته 7 نفره تاكيد دارند، لذا ایران نگاه ویژه ای به رقابت های 15 نفره داخلی و تشکیل تیم های ملی و اردوهای آماده سازی در این بخش دارد و با پذیرفتن میزبانی 15 بازیکن از غرب آسیا مسابقات بر همین اساس صورت گرفت.

میرمهدی حسینی همچنین بر آمادگی ایران برای میزبانی بازی های غرب آسیا با حضور تیم هایی از ایران، عراق، لبنان و قطر تاکید کرد و گفت اگر کنفدراسیون آسیا تیم های بیشتری را به این بازی ها اعزام کند، از آنها استقبال خواهیم کرد.

اعلام آمادگی راگبی ایران برای حضور در مسابقات هفتگانه آسیایی که ماه آینده با حضور تیم های قدرتمند شرق و غرب این قاره در جاکارتای اندونزی برگزار می شود، از دیگر پیشنهادات رئیس اتحادیه راگبی ایران بود. که مورد استقبال مقامات کنفدراسیون آسیا قرار گرفت.

قیس عبدالله، رئیس اماراتی کنفدراسیون راگبی آسیا نیز در این گردهمایی با قدردانی از پیشرفت و پیشرفت چشمگیر راگبی ایران به ویژه در دو سال اخیر، اعلام کرد: در سفر اخیرم به تهران، اشتیاق و حمایت همه جانبه راگبی ایران به ویژه در دو سال اخیر انجام شد. فدراسیون انجمن های ورزشی، وزارت ورزش و کمیته به وضوح تیم ملی راگبی ایران را دیدم و قطعا از ایران برای بالا بردن سطح این رشته المپیکی حمایت خواهیم کرد.

انتقال دفتر کنفدراسیون آسیا از هنگ کنگ به امارات، عضویت دائم فلسطین و بحرین در کنفدراسیون آسیا و توجه به تقویت راگبی در کشورهای آسیای میانه از جمله قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان از دیگر مصوبات این نشست آسیایی بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید