«عقاب» 18 آذرماه در سالن «قشکی» تئاتر شهر اجرا می شود


ساعت: 16:02
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920488

«عقاب» عنوان یکی از جدیدترین آثار تئاتر شهر است که به فیلمنامه و کارگردانی ناصر آویه در تالار قشقایی تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «عقاب» عنوان یکی از جدیدترین آثار تئاتر شهر است که به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه در تالار قشقایی مجموعه ساخته شده است.

در خلاصه داستان این نمایشنامه که برگرفته از شعر آقاب سرویز ناتال حنلری است، آمده است:

«استاد معروف کارگردان معروف تئاتر که به شدت بیمار است تصمیم می گیرد آخرین اثر هنری گروهش را در فضای پارکی برای عموم اجرا کند. او اجرای خود را بر اساس شعر «عقاب» سروده استاد پرویز ناتال خانلری تهیه کرده است. اما اتفاقی در حین اجرا افتاد که مسیر نمایش را تغییر داد.»

ناصر آویژه نویسنده و کارگردان، علی یعقوب زاده تهیه کننده، ناصر آویژه، امیرحسین انصافی و شاهین گلکار بازیگران این نمایش هستند.

ساغر لطفی نژاد طراح و سازنده عروسک، گیتا داودی، مشاور هنری، ناصر آویه، طراح صحنه و لباس، سینا یلک بیگی، طراح صحنه و لباس، رضا هزارایی، طراح نور، جواد صادقی، طراح پوستر و بروشور، امید علی عاصی، اول کارگردان و برنامه ریز رها آویژه دستیار دوم کارگردان، آراد پوزش مدیر صحنه، مستانه کریمی منشی صحنه، امید علیرضایی و آراد پوزش طراح و تهیه کننده تیزر، اختر تاجیک، سید احمدرضا عطاری، فرنوش کاراشی پور (عکاسان)، سید مصطفی طباطبایی ، مهدی عابدی، هادی عابدی، میشم شیخی، امیررضا یوسف زاده (طراحی و نصب) نیز دیگر بازیگران اجرایی نمایش عقاب هستند.

نمایش «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویه از 18 تا 8 دی ماه ساعت 19:45 با مدت زمان 50 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به تماشای علاقه مندان تئاتر می رود.

دیدگاهتان را بنویسید