عقد قرارداد ۶۵ مکان ورزشی با بخشداری و بخشداری چهارمحال و بختیاری


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821153

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد؛

فهرالدین اسدی از انعقاد قرارداد اماکن ورزشی با نواحی و نواحی آموزشی استان چهارمحال و بختیاری برای ساخت و بهره برداری از 65 مکان ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تنوع بخشیدن به فضای آموزشی در فرآیند آموزش رسمی، فضاهای آموزشی ورزشی را یکی از محیط های آموزشی دانست که نقش موثری در ارتقای آن دارد. تربیت بدنی.سلامتی ، دارای روحیه، نشاط و شادابی دانش آموزان است و گفت: مهمترین ارکان برگزاری صحیح درس تربیت بدنی و فعالیت های مکمل و فوق برنامه، داشتن فضای ورزشی بهینه است و این مهم از طریق کمک به تامین، بهبود است. بهینه سازی، تجهیز و نگهداری سالن های ورزشی در مدارس امکان پذیر خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس مصوبه 6-6 سند تغییر اساسی در موضوع ایجاد شبکه محیط های آموزشی و مصوبه 3-14 مصوبه مذکور. سند طراحی مناسب فضای ورزشی در کلیه مدارس ساخت فضای سرپوشیده مدرسه و راه اندازی 65 فضای ورزشی شامل چمن مصنوعی، سالن بدنسازی، زمین بازی ساحلی و اداره تربیت بدنی.
وی گفت: در نهایت مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، کمک‌های مردمی و خیرین در جلب حمایت و استفاده از ظرفیت شوراهای برنامه‌ریزی و آموزشی در شهرستان و مناطق برای جمع‌آوری اعتبارات بیشتر منجر به خدمات رسانی گسترده‌تر می‌شود. او آن را می دانست.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید