توزیع یک پنجم اعتبارات ورزشی چهارمحال و بختیاری در روستاها

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783418

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بلند شد

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک پنجم وام ورزش استان به صورت مستقیم به روستاها تعلق می گیرد، هفت پروژه در روستاها داریم که چهار پروژه به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: وزارت ورزش و جوانان چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی نگاه ویژه ای به حوزه ورزش روستایی داشته و دارد.

وی با اشاره به توسعه ورزش های داخل سالن در روستاهای چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 24 سالن ورزشی سرپوشیده در روستاهای این استان وجود دارد و 11 فضای ورزشی روباز به مساحت 12 هزار و 800 متر مربع راه اندازی شده است. در روستاها.»

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روستاهای این استان حدود 60 زمین وجود دارد که به مردم واگذار شده است.

کریمی گفت: در حوزه نرم افزاری کارهای خوبی در حوزه ورزش استان انجام شده است. قبل از شیوع تاج، سالانه حدود هزار جشنواره ورزشی در روستاها برگزار می شد که به دلیل شیوع این بیماری به یازده جشنواره کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در مرحله اول میزبان جام هوشچین بود که با آن موفق شدیم مقام اول کشور را کسب کنیم و امسال نیز در این جام میزبان تمامی استان های کشور هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از 1400 مدال که سالانه در حوزه ورزش استان اعطا می شود، 276 مدال مربوط به ورزشکاران روستایی است به عبارتی از هر 1200 نفر جمعیت روستایی یک مدال مربوط می شود. قهرمان برنده مدال است

کریمی گفت: یک پنجم وام های ورزشی استان به صورت مستقیم به روستاها تعلق می گیرد، هفت پروژه در روستاها داریم که چهار پروژه آن به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید