علاقه خاص ساپینتو به این ستاره استقلال

علاقه خاص ساپینتو به این ستاره استقلال

یدالله اکبری هافبک سابق استقلال در مورد پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی صحبت می کند که در ادامه می خوانید:

چرا استقلال و پارس جنوبی بازی خود را به وقت اضافه موکول کردند؟

نباید فراموش کرد که عواقب ناکامی در دربی کم نیست. استقلال در دربی بهتر از حریف بازی کرد و موقعیت های بیشتری داشت اما در خط حمله گل خورد تا در حساس ترین بازی فصل شکست بخورد. با این حال آبی ها بعد از دربی به این برد نیاز داشتند. این می تواند استقلال را کاملا از فضای شکست در دربی جدا کند. ضمن اینکه استقلال مدعی اول جام حذفی است.

فکر می کردی بازی به وقت اضافه برود؟

نه، فکر نمی کردم و حدس می زدم استقلال بعد از 90 دقیقه پیروز شود اما فشاری که بعد از دربی گفتم روی بازیکنان استقلال تاثیر گذاشت و در نهایت باعث شد مهاجم این تیم یک پنالتی را از دست بدهد.

البته و پارس جنوبی فوتبال خوبی نشان داد؟

همه تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه هستند. تیم پارس جنوبی جم بیشتر با انگیزه و انرژی مضاعفی که از رویارویی با استقلال گرفت بازی کرد اما در مجموع مبارزه خوبی را پشت سر گذاشت. اگرچه استقلال استقلال دائمی نبود. حتی یک سوم تیم مقابل پرسپولیس نبود.

فکر می کردی یک هافبک توپ ربایی بزند؟

سعید مهری در دربی پایین بود و نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و ظاهری پر از اشتباه داشت و حتی در موقعیتی عالی به جای پاس دادن شوت می زد اما در دیدار مقابل پارس جنوبی جم یکی از بهترین های استقلال بود. پنالتی می زند و گل می زند. من بازی او را دیدم و دیدم که سعی می کند اتفاقات دربی را فراموش کند. مهری هافبک مورد علاقه ساپینتو است و سبک بازی او را دوست دارد.

آیا استقلال قهرمان جام حذفی می شود؟

استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است. او با هفت عنوان قهرمانی در جام حذفی این بار قطعا می تواند این کار را تکرار کند. بازی در نیمه نهایی و فینال استقلال را به جامی راحت می رساند. امیدوارم استقلال قهرمان شود و دل هواداران شاد شود چون حق استقلال قهرمانی در جام حذفی است.

دیدگاهتان را بنویسید