علاقه عجیب ستاره خارجی به استقلالی ها

علاقه عجیب ستاره خارجی به استقلالی ها

آرتور کوین یاماگا که همیشه یکی از خوش اندام ترین بازیکنان استقلال است و به تازگی قراردادش به مدت سه سال با این تیم تمدید شده است، درباره خود و باشگاه به خبرنگار ما گفت.

وی درباره تساوی مقابل نساجی در قائم شهر به خبرنگار ما گفت: آمادگی خوبی برای بازی داشتیم. خوب وارد بازی شدیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. در نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم اما بعد از آن کمی سرعتمان را کاهش دادیم. این اشتباه ما بود و از این اشتباه درس می گیریم و برای پیروزی در بازی بعدی به کار خود ادامه می دهیم.

بازیکن فرانسوی استقلال در ادامه درباره تصمیم داور گفت: اشتباهات داور ما را مجازات می کند. فکر نمی کنم در آن بازی حتی یک پنالتی هم به کایدی زده شود. این چند بار در این فصل اتفاق افتاده و ما را به جدول رده بندی بازگردانده است.

این بازیکن که برای اولین بار در این فصل تعویض شد، گفت: درد داشتم و تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم. اما امیدوارم در چند روز آینده خوب باشم.

او که بهترین پنالتی زن استقلال و حتی لیگ برتر است، تصریح کرد: سعی می کنم آرام باشم و به پنالتی ها اعتماد کنم. تا الان برای من موثر بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

یاماگا در پاسخ به این سوال که آیا می توانند در لیگ قهرمان شوند یا حذفی، گفت: تیم، مربی و کادرفنی ما سخت کار می کنند و در هر تمرین و هر بازی تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز شوند، اما مشکلات مالی وجود دارد. مشکلاتی هم برای من و هم برای همه بازیکنان و کادرفنی ما وجود دارد. از باشگاه می خواهیم به تعهدات خود عمل کند و ما را در رسیدن به هدف یاری کند.

مدافع راست استقلال نظر خود را در مورد همکاری با ساپینتو اینگونه بیان کرد: مربی ما مربی بسیار خوب و آدم خوبی است. او خیلی به بازیکنان نزدیک است و به ما اعتماد به نفس و انگیزه زیادی می دهد.

یاماگا در پایان درباره تمدید سه ساله قراردادش افزود: من استقلال را دوست دارم، هم تیمی هایم مثل برادرانم (برادران!) هستند و هواداران از روز اول با من بسیار مهربان بودند.» اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند، از ماندن خوشحال خواهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید