علی دایی اجازه نداد فوتبال این ستاره پرسپولیس از بین برود

علی دایی اجازه نداد فوتبال این ستاره پرسپولیس از بین برود

رضا اسدی هافبک جوان سایپا در پایان تابستان 1397 در آن روزها دچار مصدومیتی شد که در فوتبال ایران بی سابقه بود. انگشت شست این هافبک دفاعی بلندقد به گونه ای له شد که یکی از آسیب های نادر فوتبالی است.

رضا اسدی و کادرفنی باشگاه سایپا برای رفع مصدومیت انگشت شست پای این بازیکن در ایران تلاش کردند اما پزشکی برای درمان آن پیدا نشد! در همین حال یکی از پزشکان به رضا اسدی توصیه کرد که درمان خود را در خارج از کشور و امارات ادامه دهد. زیرا امکان بازسازی و ترمیم انگشت تقریباً از دست رفته این بازیکن در ایران وجود نداشت.

جالب اینجاست که در آن زمان رضا درویش، مدیرعامل وقت سایپا به این بازیکن و علی دایی سرمربی وقت خودروسازان گفته بود که باشگاه پولی برای اعزام رضا اسدی به خارج از کشور به امارات ندارد! با این حال علی دایی اعلام کرد که حاضر است هزینه درمان شاگرد جوانش را در آن روزها از جیب خودش بپردازد. رضا درویش ضمن استقبال از این موضوع به علی دایی قول داد که این هزینه در آینده پرداخت شود که هرگز پرداخت نشده است!

شهریار محبوب وقت فوتبال ایران برای اعزام رضا اسدی به امارات 52 هزار درهم از جیب خود خرج کرد. در امارات ژل مخصوص به پا و انگشت آسیب دیده رضا اسدی تزریق شد. تیم او بازگشته است. او سپس به تراکتورسازی تبریز رفت و توانست به عنوان یک هافبک مستعد و توانا نامی برای خود دست و پا کند.

اسدی آنقدر در تراکتور خوب و موفق به نظر می رسد که مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت. یک سرمربی پرسپولیس دو سال به دنبال خرید این هافبک بلند قامت بود و در نهایت موفق به خرید رضا اسدی شد. آیا اسد هنوز آن روزها را به یاد دارد یا عشق علی دایی را فراموش کرده یا نه؟ ما نمی دانیم!

آنچه می دانیم خدمت بزرگی است که دایی به یک بازیکن جوان و با استعداد داد تا فوتبالش از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید