علی دایی: ما در حضور هزاران نفر اجازه سوار شدن به هواپیما را نداشتیم

علی دایی: ما در حضور هزاران نفر اجازه سوار شدن به هواپیما را نداشتیم

علی دایی سرمربی پرسپولیس در سال 89 با ناراحتی و ناراحتی از رفتار و گفتار مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه علی کفاشیان، او را به مناظره زنده تلویزیونی دعوت کرد تا مردم واقعیت ها را بدانند و بدانند کیست. راست می گوید و چه کسی دروغ می گوید.

علی دایی در مصاحبه خود توضیح داد: آیا قرارداد به صورت یک طرفه اصلاح می شود؟ آیا در صورت امضای قرارداد سه ساله می توانم تمدید کنم؟ آیا من دیوانه هستم به من بگویید آیا آنها قرارداد اصلاحی را می نویسند و خودشان امضا می کنند؟ به نظر من کفاسیان باید این قرارداد را با آقای شریفی در کوزه بگذارد و آب را بخورد. وقتی کلاس اضافه نمیرم اعتبارش چقدره؟

وی همچنین اضافه کرد که پست ریاست فدراسیون فوتبال یکی از 4 پست مهم در هر کشوری در جهان است. در سراسر جهان، فدراسیون فوتبال به اندازه یک وزارتخانه است. روزی که من سرمربی تیم ملی شدم به همه اعلام کردند که قرارداد دایی سه ساله است، حالا چرا بعد از یک ماه و نیم که شکایت کردم تمدید قرارداد را لغو کردند؟ پس مشخص است که این قرارداد یک فیکس برای دیروز و دیروز است. امیدوارم حقیقت را به مردم بگوییم و سعی نکنیم افکار عمومی را گمراه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید