علی فتح زاده آخرین هادی را زد

علی فتح زاده آخرین هادی را زد

علی فتح الله زاده با اشاره به اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال و واگذاری بخشی از سهام این تیم، نگاهی به گذشته انداخت و گفت: در سال 87 که کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار خصوصی سازی باشگاه ها شد، 2.5 درصد از سهام واگذار شد.

وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق نمی افتاد همان سال حذف می شدیم و این کار درستی برای علی آبادی بود و 500 سهم از 100 هزار سهم به اعضای هیئت مدیره واگذار شد. 3 درصد از سهام خود را به همین ترتیب.

مدیرعامل سابق استقلال که در پایان برنامه الوند از شبکه دوم سیما حضور داشت، تاکید کرد: ایراد AFC این است که چرا باقی مانده سهام واگذار نشده است و باید حداقل 51 درصد از سهام باشگاه ها واگذار شود. من این سهام را وقتی به هواداران می گوییم منتقل می کنم نه به دولت.

فتح اله زاده توضیح داد: از دهه 80 حدود 8 میلیارد تومان از استقلال می خواستم. من نمی توانم از باشگاه شکایت کنم، خونم آبی است و وزارت ورزش باید حساب ها را ببندد.

وی گفت: این انتقال از تعهدات AFC است و مشکلی ندارد. خانواده مرحوم پورحیدری نیز سهامدار هستند.

این مدیر فوتبال تصریح کرد: آیا حذف ما از غفلت مدیران گذشته است؟» 10 سال از مدیریت ما می گذرد. مشکلات ما مربوط به دو سه سال اخیر است، نمی توانیم مجمع را تغییر دهیم، شاید وزارت ورزش.

فتح الله زاده گفت: همه مقصر حذف استقلال و پرسپولیس هستند. من 12 سال مدیرعامل بودم و از جام باشگاه ها حذف نشدیم و در آن زمان من و عزیزمحمدی کمیسیون تشکیل دادیم و مدارک را به AFC دادیم. از مدیران عامل سرخابی ها خواستم به AFC بروند. دوستان باید قبول کنند که دولت به این دو باشگاه پول نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید