عملکرد اقتصادی معاون برنامه ریزی توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد / نویسندگان محدود نیست


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844238

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خبری عنوان کرد.

نشست خبری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این جلسه به ارائه برنامه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس درخشان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع خبرنگاران با حضور معاون استاندار اظهار داشت: سوال نشان می دهد خبرنگاران استانی درک درستی از شرایط جامعه دارند.

مدیرکل فرهنگی و رهبری استان گفت: یکی از دلایل آرامش در استان، رسانه ها هستند که جهت گیری درستی دارند، قلم خبرنگاران را محدود نمی کنیم و نقد درست باید در اولویت رسانه ها باشد. موقعیتی و دقیق هستند.”

وی گفت: خبرنگاران یکی از دلایل اصلی آرامشی هستند که در موارد مختلف در استان اعمال می شود. در بحث مسکن، مسائل معیشتی، شرمنده خبرنگاران هستیم و در این زمینه نیازمند کمک مسئولان استانی هستیم. “

عسگری معاون اقتصادی نیز در این نشست گفت: کهگیلویه و بویراحمد دست ما و خبرنگاران است. توسعه استان نیازمند تلاش فراوان است. ما باید شرایط را بهتر کنیم و بتوانیم این اعتماد را به نسل و گروه بعدی منتقل کنیم.»

وی گفت: استان مسیرهایی را طی کرده است، اگر کشتی توسعه بتواند به خوبی پیش برود فرزندان ما در کشتی بهتری خواهند نشست و اگر شکست بخوریم کشتی آینده قابل قبول نیست.

عسگری گفت: باید بین خبرنگاران و مسئولان وحدت، اتحاد و همبستگی وجود داشته باشد، شفافیتی که خبرنگاران ایجاد می کنند می تواند به توسعه استان کمک کند.

وی افزود: برنامه توسعه را در استان راه اندازی کرده ایم و در چهار سال آینده سطح کهگیلویه و بویراحمد به مراتب قابل قبول تری نسبت به سایر استان ها خواهد رسید. ما به حمایت و کمک خبرنگاران نیاز داریم.”

وی گفت: هیچ چیز خارج از رفتار ما تعیین کننده توسعه نیست، توسعه کهگیلویه و بویراحمد معضلی است که نزدیک به توسعه استان فارس است، اصفهان و فارس با سرعت در حال حرکت هستند، مشکلات حاشیه ای کمتر است، گاهی مشکلات در استان ها به عنوان یک مانع حرکت می کنند.

چیانی گفت: برای سرمایه گذاری در استان مشکلات جدی داریم، باید با فرهنگ سازی و رفع موانع، سرمایه گذار را به استان جذب کنیم.

وی افزود: موانع سال ها باقی می ماند، گاهی خود مردم مانع حضور سرمایه گذاران می شوند و این یکی از موانع جدی سرمایه گذاری در استان است.

عسگری در خصوص منطقه آزادسازی گچساران گفت: باید یک سازمان مسئول داشته باشیم که زیرساخت ها را فراهم کند، اعتبارات استانداری جاری است و نمی تواند وارد شود. رفتیم ایمیدرو. مکاتبات انجام شده و هنوز به توافق نرسیده اند در حالی که در منطقه فارس لامر اکنون زیر نظر ایمیدرو است.

وی گفت: این موضوع شخصا توسط استاندار رصد شده است، مکاتباتی وجود دارد، اما قبول نمی کنند، اگر قبول کنند باید 10 میلیارد تن فولاد هزینه کنند.

عسگری بیان کرد: مجموع بیکاری و تورم شاخص بسیار بدی است، اما تلاش می کنیم که از آن خارج شویم، این مشکل زمان بر است و نمی تواند یکباره اتفاق بیفتد، هر پیشنهادی باشد ما سخت کار می کنیم.

صالحی گفت: ندامتگاه کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه نظارتی نیست و محل رسیدگی و رای گیری است، می تواند گشت های مشترک راه اندازی کند و کمبودی نداشته است.

وی گفت: قانون آمد و مسکوت ماند، زیرساخت هایی نسبت به استان های دیگر ایجاد شد، نظارت ها بسیار خوب است، الان دو برابر پارسال پرونده هاست.

صالحی گفت: هر جا که لازم بوده برخوردهای لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید