با خروج از فرمان ۷ ساله استانداری، رحمت الهی زندگی ۷۰ خانواده را محدود کرد

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783774

بارش رحمت الهی طی چند روز گذشته مردم را به وجد آورده و 70 خانوار گسارک در بیم بی توجهی مسئولان کرج شب خود را تجدید می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها جان ساکنان 70 بلوک آپارتمانی حصارک کرج در خطر است و اقدام 7 ساله فرمانداران به دلیل حفاری غیرمجاز در خیابان فروردین به بحران تبدیل شده است.

بارش رحمت الهی در روزهای اخیر مردم را به وجد آورده و 70 خانوار با بی توجهی مسئولان کرج در حال بازسازی محل اقامت خود هستند تا سقف خانه شان فرو نریزد.

آنها هم امیدشان را از دست داده اند و تنها خواسته شان از فرمانداران شهرستان این است که یک شب تا یک بامداد را در کنار خانواده در یکی از خانه ها بگذرانند تا شاید خود را به جای افرادی بگذارند که سهمشان از خدمات مدیران است. وحشتناک و کافی

یکی از اهالی محله در گفت و گو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ «در پاییز و زمستان که از ترس سقوط خانه در ورودی ساختمان می خوابیم، 4 سال با این شرایط زندگی می کنیم و در مجموع 7 سال با مشکلات این گودبرداری دست و پنجه نرم می کنیم. سال ها.

از 4 سال پیش دیوار خانه هایمان ترک می خورد، هر بار تعمیر می کردیم یک ماه بیشتر طول نمی کشید، همان آش بود و همان کاسه. حتی اگر این شرایط سخت را تحمل کنیم، نمی توانیم بر ترس فرزندانمان غلبه کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه هیچکس حفاری ها را مقصر نمی داند، اگر کوچکترین اتفاقی برای کسی بیفتد آمدن مسئولان دیگر فایده ای ندارد، ما به دنبال اغتشاش نیستیم و قصد ناآرامی نداریم و تنها آرزوی ما رسیدگی به این مشکل است. “

یکی دیگر از ساکنان خیابان فروردین به خبرنگار تیتریک گفت: «آقایان دو سال بعد از گودبرداری در پاسخ به گلایه مردم گفتند مشکلی نیست اما در دو سال اخیر خروج دیوارها از خانه ها زیاد شده است.

بعد از بررسی کارشناس به ما گفتند خانه ها باید تخلیه شود چون خانه ها نشسته است، ما همین خانه را داریم، قول دادند که یک ماه دیگر گودال پر می شود، 10 ماه گذشت، اما هیچ اتفاقی نیفتاد، نمایندگان، شورا. ، شهرداری فقط به ما قول داده است.

فردی که حفاری را انجام داده است مدعی فروش زمین است اما حفاری ملک اوست، دو سال از شکایت ما می گذرد، مسئولان به جای اینکه مشکل ما را حل کنند، حتی فرزندان ما را نیز بازداشت کرده اند.

به گفته کارشناسان، آب باران باعث افزایش وزن خاک و افزایش نیروهای وارده به گودال و در نهایت کاهش مقاومت خاک و تخریب دیواره های گودال می شود. همچنین ورود آب به لایه های داخلی خاک باعث کاهش چسبندگی آن و در نهایت کاهش پایداری خاک می شود.

باید دید آیا مسئولان استان البرز با آخرین بارندگی ها پشت میزهای خود خواهند ایستاد و به خانواده های مستأصل گسارک می رسند یا این مردم محروم همچنان با بحران ناشی از ترک اقدامات آقایان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید