طلاب و فرهیختگان با جهاد تبیین به انقلاب کمک کنند/ برای نزول رحمت الهی طلب آمرزش کنند.

ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789197

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: جوانان باید جنایات رژیم گذشته را برای نسل های جدید تبیین کنند و در بستر فضای مجازی با استفاده از تجربیات خود به انقلاب کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی در خطبه های نماز جمعه و خطبه های خطبه های نماز جمعه سمنان که در مراسم بزرگداشت هفتمین خطر روز نیروی دریایی در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، گفت: محمدابراهیم همتی. موفق شد اقدام موثری انجام دهد و ضربه مهلکی به دشمن وارد کند.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان سمنان به روز دانشجو در هفته آینده اشاره کرد و افزود: این روز نماد استکبار ستیزی دانش آموزی است و اکنون دانشجویان با ترس از ولی فقیه از نظام و انقلاب حمایت خواهند کرد.

وی درخواست مقام معظم رهبری از دانشجویان را در سه محور اصلی بررسی کرد و خاطرنشان کرد: تقویت قدرت دینی و انقلابی، تهذیب نفس و خودسازی و از همه مهمتر تبیین جهادی که اخیراً مقام معظم رهبری از دانشجویان و فرهیختگان خواسته اند. توجه دانش آموزان.

امام جمعه سمنان در پاسخ به درخواست جهادی رهبر دانشجویی تصریح کرد: همانطور که معظم له فرمودند جوانان باید از فضای مجازی برای تبیین و تبیین جنایات رژیم گذشته برای نسل های جدید استفاده کنند.

متیو همچنین به آغاز دور جدید مذاکرات در 9 آذرماه اشاره کرد و گفت: این دور مذاکرات، دور مذاکره نخواهد بود و با هدف رفع تحریم ها انجام می شود، بلکه دولت سیزدهم با رویکردی جدید و تیمی از کارشناسان و … حمایت مردم قطعاً مذاکرات موفق خواهد شد.

سخنگوی ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه 90 درصد مردم در استان سمنان اولین نوبت واکسن تاج را دریافت کرده اند، اذعان داشت: باید مراقبت های بهداشتی همچنان رعایت شود تا حق احدی اعاده نشود.

وی در پایان از نمازگزاران و مردم سمنان برای بارش رحمت الهی و رفع خشکسالی طلب آمرزش و طلب آمرزش کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید