عملکرد ضعیف خرید جنجالی پرسپولیس

عملکرد ضعیف خرید جنجالی پرسپولیس

در دقیقهی 73 بازی، Yahya Golmohammadi با دیدن حرکات خوب هم تیمی هایش در میانه میدان، تلاشش رو به بالای دروازه میدید.

برای خیلی ها این سوال پیش آمده که چرا پرحاشیه ترین خرید تابستانی پرسپولیس اینقدر بد و ناامیدکننده است؟ شاید باید پاسخ را در پشت جلد پیراهن رضا اسدی جست وجو کرد؛ شماره 8!

پیراهنی که در پرسپولیس خاص است و بزرگانی چون حسین کلانی، ناصر محمدی، مرتضی کرمانی مقدم، محتبی محرمی، مهدی هاشمی نسب … و علی کریمی و احمد نورالهی بر تن می کنند.

نورالهی فوتبال را از 16 سالگی در آکادمی فولاد یزد آغاز کرد. در سال 1389 به تیم بزرگسالان فولاد یزد پیوست و بازی های خوب او یکی از دلایل ماندن فولاد در لیگ یک بود. نورالهی با عملکرد خوب خود در تیم فولاد یزد مورد توجه علی دایی که در آن زمان سرمربی بود، قرار گرفت. سرمربی پرسپولیس بود و در خرداد 1393 با قراردادی 3 ساله قرمزپوش شد.

نورالهی از فصل چهاردهم لیگ برتر پرسپولیسی بود و تنها در مدت کوتاهی برای اردو راهی تراکتور شد و 4 بازی با پیراهن شماره 18 این تیم انجام داد. او در اولین فصل حضورش در سرخپوشان شماره 28 را به تن می کرد اما از لیگ پانزدهم تا فصل گذشته همیشه شماره 8 را در پرسپولیس به تن می کرد.

حضور نورالهی در پرسپولیس در فصل اول و دوم به قدری درخشان بود که در مقطعی به تیم ملی دعوت شد اما بازی نکرد. در نهایت اما نورالهی برای دومین بار توسط کوروش به تیم ملی دعوت شد.

او بلافاصله به پیراهن شماره 8 نرسید، همان طور که مشهورترین شماره 8 پرسپولیس علی کریمی با شماره 26 کار خود را در این تیم آغاز کرد، علی کریمی اگرچه از ابتدا بازیکن مستعدی را به نمایش گذاشت اما شماره 8 را به دست نیاورد. به راحتی، با این تفاوت که او با این تی شرت نتوانست فشار اضافی را تحمل کند.

با این حال رضا اسدی در ابتدا با احمد نورالهی که ستاره فصل گذشته پرسپولیس بود مقایسه شد. پوشیدن پیراهن شماره 8 این مقایسه را افزایش داد تا فشار بی دلیل به این بازیکن که از توان او خارج بود وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید