عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس اشغالی؛ حماس حمایت کرد

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790531

پلیس رژیم صهیونیستی می گوید یک شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی با چاقو زخمی شده است و سخنگوی حماس نیز از ادامه عملیات مشابه علیه اشغالگران حمایت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع صهیونیستی از کشته شدن یک زن صهیونیست توسط یک دختر فلسطینی در منطقه شیخ جرای بیت المقدس با ضربات چاقو به شهادت رسید.

نداف ماتزنر، سخنگوی صلیب سرخ (معادل صلیب سرخ اسرائیل) گفت: زمانی که آمبولانس به محل حادثه رسید، سر و صدای زیادی به راه افتاد و زن مجروح بی قرار بود و در نهایت به بیمارستان حداسه در کوه اسکوپوس منتقل شد. . ».

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در این خبر فوری از مجروح شدن یک زن صهیونیست در منطقه شیخ جرا و وخیم بودن حال وی خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمله سلاح سرد به یکی از شهرهای محله، تعداد زیادی نیرو را به محل اعزام کرده و عملیات برای یافتن عاملی که از محل متواری شده بود آغاز شده است.

عبداللطیف الکانو سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات گفت: عملیات قهرمانانه در کرانه باختری و قدس که آخرین آن صبح امروز یکی از اهالی شیخ جراء را مجروح کرد، عظمت ملت ما و مقاومت شکست ناپذیر آن را ثابت می کند. “

وی افزود: مردم ما در کرانه باختری و بیت المقدس در نبرد آشکار با اشغالگری هستند و تا زمانی که سرزمین ما را ترک کنند، از همه جا و با ابزارهای مختلف به سراغ مهاجمان و گله های شهرک نشینان خواهند رفت.

اندکی پس از انتشار این خبر، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عامل این جنایت را شناسایی و دستگیر کرده است.

این حمله تنها دو روز پس از حمله یک جوان فلسطینی به ایست بازرسی جباره بین طولکرم و الطیبه در کرانه باختری و دستگیری نیروهای امنیتی صهیونیست صورت گرفت. او تیر خورد.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که این عملیات توسط یک نوجوان 15 ساله اهل نابلس به نام «محمد نضال یونس» انجام شده است.

اوایل ماه جاری (دسامبر) عملیات استشهادی فادی ابوشیخدام در قدس منجر به کشته و زخمی شدن پنج صهیونیست شد.

ماجرا از این قرار بود که فادی ابوشیخدام، یکی از ساکنان اردوگاه شفت در اورشلیم و معلم مدرسه الراشدیه که به گفته جنبش حماس یکی از رهبران جنبش در بیت المقدس بود، لباس مخصوص یهودیان را برای «اجتناب» بر تن کرد. در حال فاش شدن او عملیات شهیدی را در حوالی باب السلسله انجام داد که طی آن یک شهرک نشین صهیونیست به شهادت رسید و چهار شهرک نشین و نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید