پاسخ حماس و جهاد اسلامی به عملیات مقاومت در قدس اشغالی


ساعت: 04:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889729

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومت صبح یکشنبه در قدس اشغالی را واکنشی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه به عملیات مقاومت در قدس اشغالی پاسخ داد.

بر اساس این گزارش فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس، عملیات قهرمانانه قدس را پاسخی طبیعی به کشتار نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان می داند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اعلام کرد: قرار گرفتن این عملیات قهرمانانه در قلب شهر قدس اشغالی دلیل بزرگی است که نشان می دهد این شهر اسلامی، عربی و فلسطینی باقی خواهد ماند و تمام تلاش ها و جنایات یهودی نشینان رژیم صهیونیستی در واقع متعلق به فلسطینیان تغییر نخواهد کرد.

جهاد اسلامی افزود: رژیم اشغالگر هر روز ملت ما را می کشد و باید تاوان جنایات مستمر خود از غزه تا جنین و نابلس علیه ملت ما را بپردازد.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این عملیات در زمان و مکان مناسب و پس از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه انجام شد و پاسخ اولیه ملت ما در کرانه باختری و بیت المقدس در معادله «وحدت» جبهه ها تلقی می شود. و مربع ها

در عین حال «محمد البریم» رئیس دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت ضمن تبریک این عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی، آن را واکنشی مستقیم به جنایات دشمن صهیونیستی و جنایات وی در نوار غزه دانست. ، نابلس، جنین و هر بخش از خاک فلسطین. وی همچنین این عملیات را ضربه ای به امنیت نظامی رژیم صهیونیستی می داند.

سخنگوی کمیته های مقاومت همچنین تاکید کرد: عملیات قهرمانانه قدس پیامی به دشمن است که ملت فلسطین و مقاومت در مسیر مبارزه کوتاه نخواهند آمد.

دیدگاهتان را بنویسید