جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: سردار سلیمانی 32 عملیات در عراق و بیش از 100 عملیات در سوریه را طراحی و هدایت کرد/بهشت بر او واجب است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: سردار سلیمانی 32 عملیات در عراق و بیش از 100 عملیات در سوریه را طراحی و هدایت کرد/بهشت بر او واجب است

سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سلیمانی بیش از 32 عملیات علیه داعش را در عراق طراحی و هدایت کرد و بیش از 100 عملیات را در سوریه برای شکست داعش طراحی، هدایت و فرماندهی کرد.

تسنیم: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: عملیات «بوکمال» پیروزی اسلام بر کفر است. این عملیات یک عملیات ساده نبود، تصریح کرد: پیروزی اسلام بر کفر در «بوکمال» حاصل شد و پایان حکومت داعش توسط حاج قاسم اعلام شد.

سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در اجتماع یاران حاج قاسم در مسجد اعظم امام علی (ع) شهر کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدس سره علیدادی سلیمانی نماینده، فقیه در استان کرمان، استاندار فداکار کرمان، سرلشکر نامدار، معاون بسیج مستضعفین امیر شعبانپور معاون اجرایی وزیر دفاع، سردار نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان این یاد و خاطره را گرامی داشتند. از شهدا و اظهار داشت: حاج قاسم در هر لحظه از زندگی خود یادی از شهدا می کرد و نام آنها را می آورد.

شهید سلیمانی یک مؤمن واقعی در پیشگاه خداوند بود

وی با اشاره به نحوه آشنایی با حاج قاسم افزود: در سال 63 پس از عملیات خیبر خور برای اولین بار حاج قاسم را دیدم و با او دوست شدم و می توان گفت سلیمانی یک مؤمن واقعی در پیشگاه خداوند بود. و بله، آشنایی با او موفقیت بزرگی بود. این اتفاق برای من افتاد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب رسول الله (ص) و علی مرتضی (ع) است، گفت: چند اصل اساسی در بعثت پیامبر اکرم (ص) برجسته است. (ص) که اولین آن ترویج اخلاق است.

وی با بیان اینکه تزکیه بسیار مهم است که خداوند بر آن تاکید دارد، افزود: شهید سلیمانی سه روز قبل از اینکه به سوریه برویم از مسئول فرهنگی پرسید و به او گفت: علما را بیاورید تا برای بچه ها سخنرانی کنند موثر هستند و ایشان نام برخی از علما را ذکر کردند.» حاج قاسم بر ترویج اخلاق و عرفان تأکید کرد و از علما دیدار کرد.

صدام جنگ را برای تجزیه ایران آغاز کرد

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه علما به ما آموخته اند که 10 جزء است که باید عبادت کنیم که 9 جزء آن برای کسب روزی مشروع و اداره امور خانواده است، گفت: اگر پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) اصحاب پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) نبودند تا در پای پیامبر گرامی اسلام (ص) بجنگند، کفار قریش در زمان امام راحل آمدند تا کار را تمام کنند. هیچ اصحابی چون شهدا و علما، مستکبران و مستکبران نمی گذاشتند انقلاب اسلامی ایران پایان یابد.

وی با بیان اینکه امام راحل کار بزرگی انجام دادند و رابطه خود را با خدای خود ترمیم کردند، همه به او کمک کردند و در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد، خاطرنشان کرد: صدام با حمایت قدرت های شرق و غرب برای نجات کشور آمد. متلاشی شود و با این هدف جنگ تحمیلی آغاز شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه اگر حاج قاسم کاری جز تلاشی که در دوران دفاع مقدس در عملیات ها و جبهه های مختلف برای بیرون راندن دشمن بعث انجام داد، بهشت ​​بر او واجب است، گفت: حاج قاسم در جلوی سنگر کمین و سنگر فرماندهی او در سنگر دشمن بود و هرگز عقب نبود. در جاهایی که آتش مستقیم دشمن و تانک و خمپاره بود، شهید بزرگ سلیمانی حضور داشت.

75 درصد سوریه و پنج استان عراق در اشغال داعش بود

وی با بیان اینکه قلم از نوشتن حماسه رزمندگان عاجز است و زبان از بیان آنچه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس انجام داده عاجز است، گفت: در قیامت فرشتگان خداوند بر این فداکاری ها شهادت خواهند داد.

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه پس از جنگ هشت ساله شرق کشور با اشرار و سپس سپاه قدس اقدامات بزرگی برای عقب راندن دشمن انجام داده است، تصریح کرد: حدود 75 درصد از خاک سوریه و پنج استان عراق در اشغال است. داعش در آن نیز با برنامه ریزی حکیمانه امام خامنه ای که توسط حاج قاسم انجام شد، وارد شد. داعش از منطقه بیرون رانده شد.

وی تصریح کرد که در مورد داعش صحبت می شود اما داعش بسیار خطرناکتر از صدام و پیروانش است. در حالی که آماده کشته شدن بودند، گفت: هنر حاج قاسم این بود که لشکری ​​متدین تری در مقابل داعش بگیرد. حاج قاسم بر زینبیون، فاطمیون، حیدریون و دیگران پیروز شد. علیه داعش و شکست آنها.

پیروزی اسلام بر کفر در «بوکمال» حاصل می شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه با یک کلمه اسم عملیاتی را می گوییم و آن را رد می کنیم اما نمی دانیم در این عملیات ها چه بر سر حاج قاسم آمده تا اینکه برنده دشمن شود، افزود: شهید سلیمانی نقشه می کشد. بیش از 32 عملیات در عراق علیه داعش انجام شد و او بیش از 100 عملیات را در سوریه برای شکست داعش مدیریت و طراحی، رهبری و فرماندهی کرد.

وی تصریح کرد: عملیات «بوکمال» پیروزی اسلام بر کفر است. وی تصریح کرد: این عملیات، عملیات ساده ای نبود. پایان حکومت داعش توسط حاج قاسم اعلام شد و کل نقشه آمریکا برای کنترل سوریه و منطقه شکست خورد.

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه حاج قاسم اسرائیل را فراری داد و جبهه مقاومت برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده بود گفت: حاج قاسم باعث شکست همه نقشه های آمریکا و اسرائیل در منطقه شد.

آمریکا با شرمندگی از افغانستان فرار کرد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آماده ایجاد خاورمیانه جدید هستند و حاج قاسم با این طرح ها مخالفت کرد، افزود: همه ما شاهد بودیم که آمریکا در افغانستان به جای استقرار و خروج با شرمندگی، فرار را انتخاب کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و رژیم صهیونیستی تحت رهبری آمریکا عمل می کند، گفت: آمریکا ضعیف است زیرا جنگ ترکیبی را آغاز کرده است. چون او سیاست و اقتصاد را از دست داد و هیچ چیز دیگری در مورد آمریکا نمی خواند.

وی با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است که با تدبیر مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت در حال انجام است، گفت: اولین نشانه مؤمن پذیرش حاکمیت خداوند است و اگر حاکمیت خدا را بپذیرد. ولایت را نیز می پذیرد.

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه حاج قاسم به خدا به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت، خاطرنشان کرد: این موضوع به معنای واقعی کلمه است. ایمان ثابت و تزلزل ناپذیر، افزود: دومین ویژگی مهم حاج قاسم، خدامحوری ایشان بود. شهید سلیمانی برای خدا کار می کرد و قصدی جز خدا نداشت.

وی به بیان خاطراتی از شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در جبهه حلب، حاج قاسم خبر جبهه را از من گرفت و بعد گفت: برای خدا کار کن و برای خدا استقامت کن.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه حکمت در دل و قلب حاج قاسم جاری است و گفتار و قدم هایش، خشم و عطوفتش الهی است و به همین دلیل عزیز و عزیز خدا و مردم شد، افزود: شهید سلیمانی. در هر پیروزی بر دشمن، روزگاری نفس بود، نیست و همه چیز را از خدا می دانست.

وی با بیان اینکه در آخرین دیدارهایی که با شهید سلیمانی داشتیم، مسئول سیاسی گفت که در نظرسنجی ها حاج قاسم در اوج محبوبیت در بین مردم بود و حاج قاسم سریع گفت آقا این حرف ها را نزنید. و سپس سرش را پایین انداخت و ادامه داد: شهید سلیمانی بسیار محبوب بود و ایجاد جبهه مقاومت و توسعه حزب الله و انصارالله با شخصیت مردمی حاج قاسم محقق شد.

شهید سلیمانی دشمنان را تحقیر کرد

سردار فلاح زاده با اشاره به اینکه امام انقلاب را با مردم به پیروزی رساندند و با مردم جنگ را اداره کردند و شهید سلیمانی از مکتب ائمه انقلاب مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داد و گفت: مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار دادند. در جنگ اقتصادی اگر مردم بتوانند اگر از عرصه های مختلف استفاده کنیم قطعا پیروز خواهیم شد و بر مشکلات فائق می آییم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی نسبت به مردم متواضع بود و نسبت به مردم احساس ترحم داشت، ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان را تحقیر می کرد زیرا معتقد بود همه قدرت ها از خداست.

وی با اشاره به اینکه در تمام برنامه ریزی ها با حاج قاسم مشورت شد اما در نهایت خودش نتیجه گرفت، افزود: حاج قاسم شناخت کاملی از دشمنان داشت، بصیرت بالایی داشت و دشمن را به خوبی می شناخت.

چرا حاج قاسم گفت سه ماه دیگر داعش را شکست می دهیم؟

سردار فلاح زاده گفت وقتی حاج قاسم گفت: «سه ماه دیگر داعش را شکست می دهیم» به او گفتم: «حاجی! ای کاش زودتر گفته بودی و گفتم: ابوبکر! خدا بزرگ است.» جلو رفت و مردم او را دوست داشتند چون در خط مقدم بود و مردم پشت سر او حرکت می کردند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تصمیمات به موقع گرفت و برای به سرانجام رساندن کار بسیار تلاش کرد، افزود: مهمترین ویژگی حاج قاسم آرزوی شهادت بود. شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و از هرکسی که می دید می خواست برای شهادتش دعا کند.

دیدگاهتان را بنویسید