فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شد/ طراحی 100 عملیات نجات سوریه توسط حاج قاسم

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922246

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم 32 عملیات در عراق و 100 عملیات در سوریه را طراحی کرد و سوریه را نجات داد، گفت: این عملیات ها پیروزی اسلام در برابر کفر بود. مقام معظم رهبری در مورد ابوکمال فرمودند «همه اسلام در برابر هر کفر پیروز شد» و سیطره آمریکایی ها شکسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدرضا فلاح زاده صبح امروز در اجتماع یاران حاج قاسم در محل مسجد اعظم امام علی (علیه السلام) کرمان با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش. ، گفت: شهید حسین پور جعفری صندوقچه راز حاج قاسم بود. حسین به عنوان فرزند به حاج قاسم احترام می گذاشت و حاج قاسم حسین را به عنوان فرزند خود دوست داشت، شهید حسین پور جعفری نقش معاون هماهنگ کننده عراق و سوریه را بر عهده داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس همواره با نام سردار شهید سلیمانی یاد می شدند، ادامه داد: یاران طرالهی حاج قاسم در این مراسم شرکت کردند، آقای پولارک زحمات زیادی برای ادای احترام گذاشتند و کارشان را با این کار انجام دادند و ربط دادند آقای ایرانمنش از یاران و یاران سردار سلیمانی بود.

وی گفت: حاج قاسم در کنار رودخانه بهمنشیر با مجاهدان و شهدا “وداع” می کرد و امروز با یاد و خاطره جبهه های خوزستان، حماسه سرداران در جنوب و شرق “وداع” می کنیم. کشور، در فلسطین و سوریه و جبهه های سخت سوریه و عراق یاد حاج قاسم در همه عرصه ها گرامی باد.

سردار فلاح زاده بیان کرد: سردار سلیمانی را در سال 63 در عملیات بدر دیدم و از بدو ورود سردار با او دوست شدیم. لشکر امام حسین و تیپ الغدیر و تیپ طرالله کجاست؟ از تپه ها گذشتیم و اجساد مرده وجود داشت. اما به حضور سردار در جبهه های مختلف رسیدم و مورد لطف او قرار گرفتم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جلسه فرماندهی را دو بار برای مشورت با فرمانده به کرمان آوردیم. سردار سلیمانی مردی مؤمن، خردمند، آگاه و بصیر بود و منطقش از پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) بود.


ایران رتبه یازدهم تولید علم در جهان را دارد

وی با بیان اینکه اصول متعددی در پیامبر(ص) متبلور شده است، تصریح کرد: اولین آنها ترویج اخلاق است و توجه به تزکیه نفس و اخلاق در کنار ترویج اخلاق مهم است. پیامبر اسلام (ص) مانند یک عرب بیابانی معمولی در کنار مردم می نشست و به کودکان خردسال سلام می کرد.

سردار فلاح زاده افزود: آن که در سلام و احوالپرسی برایش سخت است بداند که در دلش چاشنی تکبر و غرور است. آنان که فرزندان خود را زنده به گور می کردند و برهنه دور کعبه می گشتند و آنگاه که در راهشان خار می انداختند; اما با اخلاق عرب جاهلی را جذب کردند و به بدریون تحویل دادند. پیامبر در زمینه کسب علم، جنسیت، زمان و مکان را در نظر گرفت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم با علمای کرمان و تهران و از همه مهمتر با رهبر معظم انقلاب و بالاتر از همه حضرت امام خمینی (ره) ارتباط داشت و از مصالح آنها استفاده می کرد. .

وی بیان کرد: مهاجران اسلام را رها نکردند و نگفتند سهم ما چقدر می شود و سهمی نخواستند؛ در حالی که در این میان، مهاجران، اسلام را رها نکردند. بعداً پیامبر (ص) فرمود: ای انصار به من اجازه بده از بیت المال پولی بدهم تا از خانه تو بیرون بروند، اما انصار اجازه ندادند مهاجران از خانه بیرون بروند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: اگر اصحابی در پای پیامبر برای مقابله با دشمن نبودند، کفار قریش بارگاه و خیمه رسول الله را جمع می کردند، اما در حوزه اخلاق پیامبر چنین بود. با قدرتی که مردم گرد او جمع شدند و شکست خوردند، امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب نیر نیز به همین ترتیب عمل کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گذشته 58 درصد مردم ایران بی سواد بودند، اما اکنون در تولید علم در رتبه یازدهم جهان قرار داریم که این نشان از حسن زمامداری امام خمینی (ره) است. ) و رهبر فرزانه انقلاب.


داعش 74 درصد سوریه و 5 استان عراق را تصرف کرده است

وی تصریح کرد: اگر مجاهدان در راه خدا و حاج قاسم نباشند به دعوت امت گوش نمی دهند. صدام به سمت شرق پیش می رفت و حداقل خوزستان تقسیم می شد.

سردار فلاح زاده ابراز داشت: اگر حاج قاسم در طول هشت سال دفاع مقدس جز همه تلاش ها و تلاش های شهید سلیمانی کاری انجام نداده بود، جبهه های مختلف فتح المبین، والفجر هشت، عملیات قادر، شلمچه و دریاچه نمک را راندند. دشمن فراتر از مرزهای بین المللی، آن را به بهشت ​​تبدیل کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: قلعه حاج قاسم در رودخانه علی شیر، دریاچه نمک و مزرعه پرورش ماهی در نزدیکترین نقطه قرار دارد و فقط صد متر تا خط مقدم در 14.5 و 23 مستقیم است. آتش در این نقاط بمباران شبانه و شدیدترین آتش سوزی ها در نقطه غربی کانال ماهی بود. شهید سلیمانی و رزمندگان اسلام در تنگه سابله در غرب کانال پرورش ماهی چه حماسه‌هایی آفریدند.

گفت: رزمندگان و فرماندهان و کسانی که حتی او را دیده اند می توانند بگویند حاج قاسم چه کرد؟ در زمانی که زمین و زمان قضاوت می شود سخن می گویند و شهادت می دهند که سردار سلیمانی و همرزمانش چه کردند.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه داعش هفتاد و چهار درصد سوریه و پنج استان عراق را شامل شده و حاج قاسم تدابیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را اجرا کرد، گفت: داعش قبل از سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس بود زیرا داعشی ها او بودند. دوست داشت کشته شود و ارتشی مثل حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون که انگیزه اش بیشتر از داعش بود، علیه داعش ایمان آورد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات آمرلی پدافند از داخل و حمله از بیرون منجر به شکسته شدن محاصره آمرلی شد. عملیات کرکوک، موصل و سایر عملیات ها با حضور حشدالشعبی، حیدریون، فاطمیون، زینبیون و معانی حزب الله از داخل سوریه به سمت آخرین پایگاه داعش انجام شد.

انهدام داعش با رهبری حاج قاسم و اقدامات میدانی

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم 32 عملیات در عراق و 100 عملیات در سوریه را طراحی و سوریه را نجات داد که آخرین آنها ابوکمال بود، تصریح کرد: این عملیات ها پیروزی اسلام در برابر کفر است. مقام معظم رهبری در مورد ابوکمال فرمودند «همه اسلام در برابر هر کفر پیروز شد» و سیطره آمریکایی ها شکسته شد.

سردار فلاح زاده افزود: آمریکا می خواست رابطه ایران، عراق و سوریه را از بین ببرد و با فکر و برنامه ریزی و دستان توانمند حاج قاسم سلیمانی این اقدام محقق نشد. اما نتیجه چه شد؟ در شرق کشور و سپس در فلسطین و لبنان موفقیت هایی حاصل شد و اکنون نیز این اتفاق ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همکاری سید حسن نصرالله اسرائیل را مجبور به عقب نشینی از بیروت تا بنت الجبیر و هارون الارس کرد و اقدامات به موقع حاج قاسم باعث شد کسانی که مدعی شدند. به نیل فرات رسیدند. عقب نشینی کردند و دعوای حکومتی داشتند و رژیمی که اختلافات داخلی دارد متهم به تخریب است.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد تجزیه کل خاورمیانه هستند، ادامه داد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرمانده میدانی حاج قاسم تمام نقشه های دشمن شکست خورد، هیچ کشوری متلاشی نشد و آمریکا شکست خورد. حتی در افغانستان در یمن آمریکایی ها در باتلاقی که خودشان ساخته اند گرفتار شده اند.

سردار فلاح زاده تاکید کرد که از نگاه سردار سلیمانی آمریکا، اسرائیل، عربستان و… آیا شیاطین هستند و تصریح کرد: آمریکا حفاظت خود را از دست داد، آیا می تواند روسیه را تحریم کند؟ آیا او می تواند در جایی برنده شود؟ فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شده است و حماس و حشد الشعبی به عنوان قهرمان ایستاده اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم فردی مومن و با ایمان بود؛ با این حال، امام زمان (عج) و امام حسین (علیه السلام) با ایمان بود. اگر کسی خدا را بپذیرد، ولایت الله، ولایت پیامبر و ولایت فقیه را می پذیرد. حاج قاسم بر ایمان خود استوار و استوار ماند و در عرصه نظری و عملی استوار و ثابت قدم بود و قصد ترویج فرهنگ دینی و جهاد با دشمنان خدا را داشت.

محبوبیت و خستگی ناپذیری از ویژگی های شهید سلیمانی بود

گفت: حاج قاسم برای خدا کار کرد، اگر در خانه خدا یک ذره نفاق داشته باشد، حجش قبول نمی شود. اما آیا رزمنده و فرمانده ای که بچه ها را به میدان می فرستد می تواند کسی باشد که برای چیزی غیر از خدا پدال را فشار داده باشد؟ هر حرکت حاج قاسم برای خدا بود.

سردار فلاح زاده با تاکید بر اینکه باید برای خدا کار و استقامت کرد، بیان کرد: حرف، کلام، قلم، آرامش و عطوفت حاج قاسم الهی بود و حتی خشم شهید سلیمانی نسبت به دشمنان الهی بود و بنده ای که برای خدا کار کند گران است. بودن

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی فاتح لبنان، فاتح سوریه، فاتح دوران دفاع مقدس بود و یک بار هم خود را نشان نداد.

وی افزود: مردم مداری از ویژگی های سردار بود. استفاده از مردم در میدان های مقاومت در برابر دشمن خدا، استفاده از مردم عاشق و مشتاق در جهاد مردم با دشمن خدا، شروع انصارالله، حزب الله، حشدالشعبی یعنی انقلابی که امام خمینی(ره) با مردم شروع کردند. ، جنگ با او مردان را به پیروزی رساند.

سردار فلاح زاده تصریح کرد: سرمایه گذاری و تولید ثروت در کشور همان سواد و جهاد در راه خداست. اگر بتوانیم نیروی مردمی، توان داخلی، تعاونی های داخلی را در عرصه اقتصاد فعال کنیم و بهره برداری از صنایع و معادن و سرمایه گذاری در حوزه نفت، املاک و مسکن را با حضور مردم داشته باشیم، قطعا پیروز خواهم شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحولات جدید انقلاب باید با مردمی متواضع انجام شود. چون حاج قاسم در برخورد با مردان مهربان و مادرانه بود. اما با مدیران پدرانه رفتار می کرد و با تمرکز و شدت با دشمنان برخورد می کرد. در برنامه ریزی و طراحی عملیات مشورت می کرد ولی خود فرمانده خلاصه و تصویب و تصمیم عملیاتی را تعیین می کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی دوست و دشمن را خوب می شناخت و اگر سردار سلیمانی می گفت کمتر از 3 ماه دیگر داعش جمع می شود، نشانه با خدا بودن او بود.

سردار فلاح زاده خستگی ناپذیری را از دیگر صفات سردار عنوان کرد. او در حالی که شبانه روز تلاش می کرد و تلاش می کرد، گفت: از مرز عراق تا سوریه 600 تا 700 کیلومتر را طی کرد و در جبهه حضور داشت و پشت سرش با عشق کار می کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم گیری از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: در صحنه فلسطین و لبنان اگر جبهه مقاومت تقویت نمی شد و تلاش نمی شد. تصمیمات به موقع بگیریم که ما آنها را رها می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید