فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پروفسور رادنی شکسپیر، تحلیلگر و کارشناس سیاسی بریتانیایی در مصاحبه اختصاصی با قدسنا به مناسبت روز جهانی قدس پس از محدودیت های شیوع ویروس کرونا، گفت: تداوم روز جهانی قدس حیاتی است. بدون برگزاری مراسم بین المللی برای یادآوری بی عدالتی محض، مسئله فلسطین، رسانه های غربی می توانند آن را برای همیشه دفن کنند.

وی در ارزیابی خود از وضعیت کنونی اسرائیل و فلسطین گفت: اسرائیل اکنون خشن تر و غیردموکراتیک تر از همیشه است. از سوی دیگر، اقدامات جبهه مقاومت نشان می دهد که مقاومت فلسطین در حال افزایش شجاعت و قدرت خود است.

پروفسور شکسپیر همچنین با اشاره به افزایش عملیات های شهادت طلبانه فلسطینی ها علیه صهیونیست ها، درباره افزایش خشونت های صهیونیست ها گفت: اسرائیل به طور فزاینده ای متوجه می شود که ساکنان اصلی سرزمین های اشغالی فلسطین به شدت با نژادپرستی و آپارتاید مخالف هستند. به همین دلیل اسراییل چاره ای جز سرکوب فلسطینی ها ندارد. اما پیش‌بینی من این است که در نهایت این رژیم شکست خواهد خورد.»

وی گفت: تغییرات جمعیتی در سرزمین های اشغالی به گونه ای است که تا زمانی که به نظر می رسد به دموکراسی پایبند باشد، نمی تواند در نهایت پیروز باشد. به همین دلیل است که تجزیه اسرائیل آغاز شده است.

رادنی شکسپیر در پایان گفت: «اما این رژیم شریر و ضد دموکراتیک تا زمانی که رویدادهای جهانی وضعیت را تغییر ندهند، در قدرت باقی خواهد ماند. رویدادهای جهانی در حال حاضر در قدرت هستند و ترکیب این رویدادها می تواند موقعیت اسرائیل را به میزان قابل توجهی تضعیف کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید