رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856149

عامل امنیت و مهاجرت معکوس یهودیان، فساد مقامات صهیونیستی، افزایش چشمگیر جمعیت فلسطین نسبت به یهودیان، بیکاری و افزایش فاصله طبقاتی، خطر فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، صهیونیست ها زمانی که فلسطین را اشغال کردند، فکر نمی کردند روزی بخواهند درباره فروپاشی آن صحبت کنند، اما بحث فروپاشی این رژیم به ویژه در دهه اخیر به یکی از دغدغه های اصلی آن تبدیل شده است.

وزیر دفاع اسرائیل بنیگنتس نسبت به آینده اسرائیل هشدار داد و گفت که ترس از تسلط فلسطین بر اسرائیل در آینده اغراق آمیز نیست و اسرائیل در سال های آینده بین شهرهای غدیره و الخدیره کوچک خواهد شد.

جوال دیسکین، رئیس سابق شابک نیز اعلام کرد که اسرائیل برای نسل بعدی باقی نخواهد ماند. بنیموریس مورخ اسرائیلی نیز مدتی پیش گفته بود که طی چند سال آینده اعراب و مسلمانان پیروز خواهند شد و یهودیان فلسطین به اقلیت تقلیل می یابند یا کشته می شوند و خوشبختانه یهودیانی هستند که جان خود را از دست داده و به آمریکا گریخته اند. اروپا . . از سوی دیگر آری شفیط روزنامه نگار صهیونیست معتقد است که اسرائیل در حال مرگ است و هیچکس نمی تواند جلوی نابودی آن را بگیرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که به اظهارات پوچ خود شهرت دارد، از افول این رژیم ابراز نگرانی کرده است. او در 9 اکتبر 2017 در جریان تعطیلات یهودیان سوکوت گفت: «من تمام تلاشم را می‌کنم تا اسرائیل صدمین سالگرد تأسیس خود را ببیند، اما مشخص نیست». تاریخ به ما آموخته است که حکومت قوم یهود بیش از هشتاد سال دوام نیاورد که مربوط به دوره هاشمی است».

ایهود باراک، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی، یکی دیگر از چهره های برجسته این رژیم غاصب است که در مقاله ای گفت که می ترسد اسرائیل در دهه 1980 توسط دیگر «کشورهای یهودی» در گذشته نفرین شود. ژنرال شائول آریل، افسر ذخیره ارتش اسرائیل، اذعان کرد که اسرائیل در تحقق رویای صهیونیسم شکست خورده و به سمت از دست دادن آن پیش می رود.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل با یک مصیبت واقعی روبرو است و شاهد وضعیت بی سابقه ای است که در آستانه فروپاشی است و با یک معضل تاریخی مواجه است. قبل از آن کشور ما دو بار به دلیل جنگ داخلی اول در 80 سالگی و در جنگ داخلی دوم در 777 سالگی تقسیم شد. الان در دوره سوم هستیم و به دهه هشتم نزدیک می شویم. همه ما با یک آزمون واقعی روبرو هستیم. آیا ما می توانیم از کشور خود دفاع کنیم؟ اسرائیل به یکی از سخت ترین لحظات افول خود رسیده است.

این رژیم در حال حاضر با مشکلات داخلی زیادی دست و پنجه نرم می کند. وجود فرقه ها و فرقه های متعدد و افراطی که با یکدیگر در تضاد و غالباً در تضاد هستند، عامل امنیت و مهاجرت معکوس یهودیان، فساد مقامات صهیونیستی، افزایش چشمگیر جمعیت فلسطین به یهودیان، بیکاری، افزایش فاصله طبقاتی. و غیره خطر فروپاشی این رژیم را تسریع بخشید.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید