عملیات جسورانه سپاه در اربیل، صهیونیست ها را لکه دار کرد/ سند تحول یزد با توجه ویژه به اسناد بالادست ضمیمه می شود.


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816456

موضوعاتی چون شعبانیه، تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج)، حوادث اوکراین، عملیات شجاعانه سپاه پاسداران در اربیل عراق و استان یزد محورهای خطبه های نماز جمعه استان یزد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ائمه جمعه استان یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوعاتی چون عید سعید فطر، تجلیل از سربازان گمنام امام زمان، حوادث اوکراین، عملیات شجاعانه سپاه پاسداران در اربیل عراق و … پرداختند. استان یزد.


جمعه موقت از یزد دارم: عملیات شجاعانه سپاه در اربیل بینی صهیونیست ها را مالید.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی امام جمعه موقت یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: خیل عظیمی هستند. اعدام های دسته جمعی در عربستان جنایت بزرگ و جهانی بود.

امام جمعه موقت یزد گفت: خداوند متعال انتقام خون این مردم و سایر مردمی که در طول تاریخ توسط این اراذل و اوباش مظلوم و کشته شده اند را خواهد گرفت و دعا می کنیم که این انتقام هر چه زودتر گرفته شود.

وی عملیات سپاه پاسداران در اربیل را اقدامی متهورانه، شجاعانه، حساب شده و عاقلانه خواند و افزود: او پرتلاش و شجاع است و فرزندان این زمین بر اساس قانون، عدالت و انصاف از خود و منافع خود دفاع می کنند. .

آیت الله مدرسی امروز تاکید کرد: ملت و دولت بدون ترس از زیاده خواهی دشمنان به ویژه دنیای استکبار به رهبری آمریکا و غاصبان صهیونیستی ایستادگی می کنند.

امام جمعه موقت یزد به جنگ اوکراین اشاره کرد و گفت: این جنگ درس‌ها و درس‌های زیادی دارد که دیگر تجاوز نخواهد شد، اما قانع نشدند و با وجود اینکه منافع بی‌شمار خود را از این تقسیم می‌دانند. ، به هجوم و تشنگی ادامه دادند.

مدرسی یزدی ادامه داد: این وضعیت ادامه داشت تا اینکه جنایات زیادی در دنیا انجام شد و شاید یکی از جنایات غربی ها توطئه ای بود که علیه متحدان قدیمی خود در اوکراین انجام دادند.
وی با اشاره به افزایش عضویت در ناتو و ورود نیروهای آمریکایی به مرزهای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای نزدیک به روسیه، گفت: ملتی است که می خواهد اقتصاد خود را به نفع دیگران سامان دهد.


جمعه از بخش مرکزی یزد دارم: سند تحول یزد باید با نگاه ویژه به اسناد بالادستی استان پیوست شود.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه مرکز یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک عید سعید فطر و ولادت خجسته حضرت ولیعصر (عج) و آرزوی تسریع در انزال این امام جماعت، گفت: خیر و بهترین ما. -مسئله محوری مهدویت است و مهدویت نیز احکام دینی جامع بسیاری دارد.

وی بیان کرد: مهدویت از نظر دینی دارای ابعاد دینی، رفتاری و کلامی است; اعتقاد به این امام به عنوان دوازدهمین امام معصوم (ع) و اعتقاد به ولادت آن حضرت بر خلاف دیگر مذاهب اسلامی و قاضی بودن حاکمان جهان نیز از جمله وظایف است.

مدرسی ادامه داد: در بعد لفظی نیز دعا برای این امام جماعت یک وظیفه و مسئولیت شرعی است. همچنین در بعد رفتاری می توان به دست گذاشتن روی سر و ایستادن با شنیدن نام مبارک حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد.


انتظار فرج از خصوصیات بدهکاران در مدت انتظار است

امام جمعه مرکز یزد یادآور شد: واجبی که مردم در زمان غیبت دارند مانند تکلیف شرعی است، انتظار فرج از ویژگی های مکلفان در حال انتظار است و صدقه دادن و مواظبت در عدم آزار امام است. سوالات مهم در انتظار ظاهر شدن مجدد .

در بخشی دیگر از سخنان خود از پاسداران و رشادت هایی که برای امنیت کشور صرف کردند و تلاش مستمر در شناسایی مواضع نفوذی و برخورد قاطعانه با دشمن به ویژه در زمان حمله جاسوسی اربیل، مرزها که هیچ هدفی نداشتند، تقدیر و تشکر کرد. به غیر از ایجاد بی‌ثباتی در کشور، گفت: این حادثه پیام‌های ارزشمندی دارد و قدرت موشکی ایران را نشان می‌دهد و بزرگترین خطر و نمایش توانمندی برای دشمنان ماست.


دشمن باید از ورود به مناطق پیرامونی ایران دست بردارد

مدرسی تاکید کرد: این حرکت نشان دهنده راهبردی جدید در سیاست دفاعی ماست و پیام سوم این حمله این است که دشمن باید بداند چگونه از ورود به حاشیه ایران جلوگیری کند و البته سپاه می تواند از سوریه حمله کند اما حملات از سوی ایران ایران. اعلام کنید از این پس هرگونه تجاوزی مستقیماً در مقابل حمله و عکس العمل ایران قرار خواهد گرفت و توانایی شاخص دفاعی ایران برای همه کشورها و منطقه آشکار شده است و این که رژیم اشغالگر توانایی دفاع ندارد و نباید. پشتیبانی .

امام جمعه مرکز یزد ادامه داد: ایران اطلاعاتی در مورد مناطق و کشورهای اطراف دارد و برخلاف آنچه دولت عراق گفته است، ما در منطقه جاسوسی نداریم و موضوع برای همه روشن شده است. “


امام جمعه مهریز: تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه دشمنان را شکست داد.

حجت الاسلام عبدالرضا محیط الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) قدیمی ترین و قدرتمندترین دستگاه اطلاعاتی کشور هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان(عج) را نیرویی دلیر و پایگاه عظیم جهاد و مبارزه می دانند که دسیسه های دشمنان را از نزدیک رصد می کنند.

امام جمعه مهریز گفت: تلاش خالصانه و مؤمنانه سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه دشمن علیه نظام و قدرت انقلاب اسلامی را شکست داده است.

محی الدینی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت خوجت (ع) به مردم و جوانان خواستار برگزاری باشکوهتر از گذشته در شهرستان شد.

وی از کارکنان خواست نسبت به آمادگی و برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی به ویژه در نیمه شعبان اقدامات لازم را انجام دهند.

امام مهریز روز جمعه از پاسخگویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان به ویژه صهیونیست ها در خاورمیانه تشکر کرد.

محی الدینی یاد و خاطره مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی گرگانی را که با روحیه مردمی و انقلابی به کشور و نظام اسلامی خدمت کردند، گرامی داشت.

وی از مردم خواست با توجه به کوچ مهریز در طول سال به ویژه در ایام نوروز و ایام تعطیل، مانند گذشته مهمان نوازی خود را به نمایش بگذارند.


امام جمعه ابرکوه: وزارت اطلاعات زاده انقلاب و از انقلاب بیرون آمد

امام جمعه ابرکوه با تبریک سالروز میلاد امام زمان (عج) به سربازان امام زمان (عج) گفت: این چشمان تیزبین و نافذ با مجاهدت های خاموش خود سلامت نظام را حفظ کردند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با استقبال از فرارسیدن سال نو افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) زمینه موفقیت همه جانبه نظام ارزشی و ایران اسلامی را فراهم کردند.

وی بابیان اینکه وزارت اطلاعات زاده انقلاب و برآمده از انقلاب است، یادآور شد: نیروهای پرتلاش و کارآمد آن نیز تربیت شده در جهت و مکتب انقلاب و وفاداری به عهد و پیمان خود با نظام و ولایت و پایبندی به آن هستند. شرع و دین مال آنهاست اولین ویژگی.

حسینی با استقبال از فرارسیدن سال نو افزود: گام های خوبی در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور برداشته شده است و باید در دفاع از خود به لطف خداوند توکل کنیم تا تسلیم اشرار به ویژه خرابکاران اسرائیلی باشیم که در منطقه ایجاد کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: جنگ اوکراین نیز محصول طمع قدرت های شرقی و غربی است که آنها را با مشکلات بزرگی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا به راحتی متحد دوم خود را در افغانستان و اوکراین خالی کرد و آنها را به دردسر بزرگی انداخت و نشان داد کشوری غیرقابل اعتماد است.

حسینی افزود: امیدوارم آغاز قرن جدید که مصادف با سعادت امام زمان (عج) است، با ظهور مهدی (عج) آغازی نویدبخش برای نجات بشریت از شر، ظلم و جنایت باشد. محمد (ص)».


امام جمعه بهاباد: سربازان امام زمان برای کشور افتخار آفریدند

امام جمعه بهاباد با تبریک روز جهانی مظلومان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: پیچیده ترین توطئه ها علیه کشورمان با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) توسط دشمنان خنثی شد. گفت: نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارد.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه بهاباد افزود: امروز اگر در جامعه ای امن و با آرامش زندگی می کنیم، این مهم حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی افزود: امروز مایه افتخار برای ایران اسلامی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) برای آرامش و امنیت جامعه تلاش می کنند و باید به خود ببالیم که این افراد برای کشور عزت آفریده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید